پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445973 تاریخ : 1397/10/25-09:58:49
,17,5,22,
تحقق اهداف مالیاتی در گرو حمایت از تولید است

سرپرست اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی:

تحقق اهداف مالیاتی در گرو حمایت از تولید است

سرپرست اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی، ضمن تأکید بر ضرورت رفع موانع تولید در استان گفت: تحقق اهداف مالیاتی در گرو حمایت از تولید است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان امورمالیاتی کشور، حسن کوماسی، سرپرست اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی با بیان اینکه مودی مداری و رعایت حقوق شهروندی از اولویت‌های این دستگاه اجرایی است، افزود: برای افزایش تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی، زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مهیا شده است.

وی با اشاره به ضرورت رفع موانع تولید، بر رعایت قانون در عین تسهیل امور اشاره کرد و اظهار داشت: اگر به دنبال سهم بزرگ‌تری از مالیات هستیم، باید از تولید حمایت کرده و دید توسعه‌گرا در این زمینه داشته باشیم.

کوماسی با اشاره به مودی محوری و محوریت اطلاعات اقتصادی در تعیین مالیات قابل پرداخت مودی در سیستم‌های جدید مالیاتی گفت: تغییر مقررات و زیرساخت‌های مالیاتی در کنار مولفه مهمی چون تغییر نگرش کارکنان و هماهنگی آنان با ساختار جدید است که نتایج موردنظر را در پی خواهد داشت .

وی با بیان اینکه شفافیت در بیان دیدگاه‌ها و وجود فضای نقد در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: شفاف‌سازی و ایجاد انگیزه بیشتر در همکاران نیازمند نبود اجحاف، شایسته‌سالاری و سازمان‌دهی منطقی نیروهاست.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان غربی در پایان گفت: تلاش برای صیانت از سلامت اداری و اخلاقی با تکیه بر رعایت اخلاق و احترام متقابل به همکاران و مودیان مالیاتی از اولویت‌ها و برنامه‌های جاری اداره کل است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 318
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران