پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 493209 تاریخ : 1398/08/14-17:56:02
,10025,22,
تحقق 140 درصدی اهداف بیمه سرمد در شش ماهه اول امسال

رئیس هیات مدیره در جمع مدیران بانک صادرات استان مازندران خبر داد:

تحقق 140 درصدی اهداف بیمه سرمد در شش ماهه اول امسال

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در سفر استانی خود به مازندران با مدیران ارشد بانک صادرات، انجمن بازنشستگان بانک صادرات و جمعیت هلال احمر در این استان دیدار و گفتگو کرد. دکتر مجتبی کاتب همچنین با نمایندگان استان دیدار کرد و از برترین های فروش در مازندران قدردانی نمود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر کاتب در نخستین دیدار خود با نمایندگان این استان دیدار کرد و ضمن قدردانی از برترین های فروش استان، نمایندگی های فرهاد رضایی کد 1100، افسانه حسین نژاد کد 1080، ماندانا عاشوری تلوکی کد 1088 و سید ابراهیم صباغ دارابی کد 1570 را به لحاظ بالاترین میزان فروش به ترتیب به عنوان رتبه های اول تا چهارم معرفی کرد.
رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در نشست بعدی خود با مدیران ارشد جمعیت هلال احمر استان مازندران دیدار و گفتگو کرد. دکتر کاتب در این جلسه، نحوه ارائه خدمات بیمه ای به این مجموعه را مورد ارزیابی قرار داد و بر ارائه بالاترین سطح خدمات رسانی به جمعیت هلال احمر تاکید کرد.
مهندس مجید حیدری قائم مقام مدیر و معاون منابع انسانی جمعیت هلال احمر استان مازندران نیز در این نشست، ضمن قدردانی از مدیران بیمه سرمد از نحوه خدمات رسانی بیمه سرمد در این استان اظهار رضایت کرد.
رئیس هیات مدیره بیمه سرمد به اتفاق هیات همراه، در ادامه سفر به استان مازندران با مدیر کانون بازنشستگان بانک صادرات در این استان نیز دیدار کرد.

وی در این جلسه در جریان مشکلات و موانع پیش روی بازنشستگان استان قرار گرفت و راهکارهایی در خصوص رفع آن ارائه داد.
مهندس بهروز شاهرخ رئیس کانون بازنشستگان بانک صادرات مازندران نیز در این نشست، به طرح مسائل موجود پرداخت و از نحوه خدمات رسانی بیمه سرمد به بازنشستگان، قدردانی کرد.
دکتر کاتب در پایان دیداری نیز با مدیر شعب بانک صادرات این استان، روسای شعب، معاونین شعبه و مدیران استانی بانک صادرات داشت که در این نشست، با اشاره به تحقق 140 درصدی اهداف بیمه سرمد در شش ماهه نخست سال جاری، گفت: خوشبختانه بیمه سرمد موفق شد در سال جاری برای ششمین سال متوالی رتبه یک توانگری مالی را از بیمه مرکزی دریافت کند.
همچنین در این نشست، نحوه خدمات رسانی به مجموعه بانک استان مازندران و عملکرد شعب بانک استان در خصوص میزان فروش محصولات مشترک بانک-بیمه مورد ارزیابی قرار گرفت و راهکارهایی در خصوص ارتقای میزان فروش مطرح شد.
این گزارش می افزاید، حسن طاهری بازرس ویژه مدیرعامل، مجید حبیبی معاون فنی بیمه های غیر زندگی، جابر توان مدیر فناوری اطلاعات و تحقیق و توسعه، بهراد گروه ای مدیر بانک و بیمه و مهدی حیدرپور مدیر استان مازندران بیمه سرمد، در این سفر، دکتر کاتب را همراهی کرده بودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران