پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464397 تاریخ : 1398/02/22-16:36:30
,1,
تجهیز غرفه‌های بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با پایانه‌های فروش «پرداخت الکترونیک سپهر» بانک صادرات ایران

تجهیز غرفه‌های بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با پایانه‌های فروش «پرداخت الکترونیک سپهر» بانک صادرات ایران

?مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بانک صادرات ایران از تجهیز زیرساخت‌های ارتباطی و پرداخت الکترونیکی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، بابک رهنماپور با اعلام این خبر افزود: تجهیز 650 دستگاه پایانه فروش (pos) ثابت برای غرفه‌های بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم توسط شرکت پرداخت الکترونیک سپهر انجام شده و  خدمات پشتیبانی ضروری از آنها در کمترین زمان صورت می‌گیرد.

رهنماپور گفت: 27 نیروی ستادی، فنی، زیرساخت و تکنسین این شرکت، خدمات‌رسانی به مشتریان، غرفه‌داران و استفاده کنندگان از خدمات شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بانک صادرات ایران را در این نمایشگاه برعهده دارند.
مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر از اختصاص هدایای ویژه به برندگان در قرعه‌کشی این شرکت در طول نمایشگاه نیز خبر داد و اظهارکرد: کسانی که نرم‌افزار پرداخت «پاس» (پرداخت امن ساده) این شرکت را نصب کنند هر شب به قید قرعه از هدایای ویژه این شرکت در طول مدت نمایشگاه بین‌المللی بهره‌مند خواهند شد. 
رهنماپور تاکید کرد: این شرکت در راستای بهینه سازی سیستم‌های مخابراتی خود از سال گذشته با تجهیز نرم‌افزار و سخت‌افزارهای مورد نیاز، تلاش ویژه‌ای برای بالا بردن سرعت انجام تراکنش در پایانه‌های فروش به کار گرفته که با همکاری شرکت مخابرات در برخی مناطق کشور تا 40 درصد و در برخی مناطق تا 80 درصد بر سرعت انجام تراکنش‌ها افزوده شده است.
وی خاطرنشان کرد: میانگین زمان تراکنش در 80 درصد مناطق تحت پوشش شرکت در سراسر کشور، به  5/5 ثانیه ارتقا یافته و تجهیزات سخت‌افزاری لازم برای ظرفیت‌سازی و ارتقای سه برابری توان پردازش تراکنش‌ها، رضایت‌مندی مشتریان بانک صادرات ایران و دست‌یابی به اهداف مورد نظر سال 98 انجام شده و برای پاسخگویی به نیاز و درخواست مشتریان هیچگونه محدودیتی نداریم.
وی خاطرنشان کرد: برای کاهش زمان حضور تکنسین این شرکت از زمان اعلام خرابی و پشتیبانی ضروری(EM) از پایانه‌های فروش در جهت بالا بردن میزان رضایت‌مندی مشتریان تلاش‌های مطلوبی صورت‌گرفته و برای رفع نیازهای مشتریان آمادگی‌های ویژه‌ای در شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بانک صادرات ایران فراهم شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 340
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران