پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507934 تاریخ : 1398/11/26-16:39:14
,10025,
تبریک و قدردانی مدیرعامل‌ تجارت‌نو از بانوان شاغل این مجموعه به مناسبت روز زن

تبریک و قدردانی مدیرعامل‌ تجارت‌نو از بانوان شاغل این مجموعه به مناسبت روز زن

مدیرعامل بیمه تجارت‌نو در پیامی ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت زهرا(س) و روز زن به کلیه بانوان شاغل این مجموعه از زحمات آنها در جهت اعتلای آینده کشور و همچنین رشد کمی و کیفی شرکت تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو، در متن این پیام آمده است؛
سالروز فرخنده میلاد باسعادت فخر دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س)، ام‌ابیها، بانوی نور و راستی، را به فال نیک گرفته و ضمن تبریک این روز به تمامی همکاران، از بانوان همکار خود در سراسر کشور تقدیر و قدردانی می‌نماید.
زنان علاوه بر نقش اجرایی خود در سازندگی امروز نیازهای اقتصادی، اجتماعی جامعه؛ پرورش دهنده آینده‌سازان و سرمایه‌های فردای کشور هستند. بزرگترین گام‌ها از اندیشه‌های روشن و آگاه که در دامن پاک مادران در آرامش وجود زنان شکل گرفته است، آغاز می‌گردد.
مفتخریم که در خانواده بزرگ بیمه تجارت‌نو بانوان توانمند، فرهیخته و مجرب دوش به دوش مردان پرتلاشمان، رشد نموده و با همیاری هم در راستای نیک نامی بیمه تجارت‌نو گام برمی‌دارند. امیدواریم این همیت و همدلی مایه خیر و برکت برای همگان گردد.
با آرزوی بهروزی و سلامت، یکبار دیگر از کلیه بانوان و مادران همکار که در کنار وظایف خطیر خانوادگی واجتماعی خود، با ما در مسیر پیشرفت و سازندگی بیمه تجارت‌نو همراهی می‌نمایند قدردانی نموده و روز زن و مادر را به ایشان، مادران و خانواده محترمشان تبریک عرض می‌نماید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 434
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران