پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466705 تاریخ : 1398/04/02-10:14:30
,16,
تبدیل نقاشی کودکان به یک دنیا کادوی جادویی در نقاشیم

تبدیل نقاشی کودکان به یک دنیا کادوی جادویی در نقاشیم

در مجموعه نقاشیم ، نقاشی هایی که توسط بچه ها کشیده شده در این پلتفرم ارسال می شود و این نقاشی ها روی اسباب بازی، عروسک، لوازم التحریر، کتاب قصه، کتاب نمدی، ماگ، تیشرت پیاده سازی میشود.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت حمید فرضی بنیانگذار مجموعه نقاشیم در گفتگو با خبرنگار بانک و صنعت در خصوص کار این مجموعه اظهار کرد: از شهریور سال گذشته نقاشیم کار خود را آغاز کرده است؛ در این مجموعه کاری که انجام می شود تبدیل نقاشی کودکان به یک دنیا کادوی جادویی است؛ به این صورت که بچه ها نقاشی می کشند و روی پلتفرم برای ما اسال می کنند و نقاشی تبدیل به اسباب بازی، عروسک، لوازم التحریر، کتاب قصه، کتاب نمدی، ماگ، تیشرت و... از روی نقاشی خود کودک ساخته می شود.

وی هزینه تمام شده برای مشتری را معقول و منصفانه دانست و گفت: خانواده ها می توانند اثری هنری که کودک در سنین پایین خلق و تبدیل به محصول شده در کنار خودشان داشته باشند، لذا تاثیر این موضوع در بعد روانی و آموزشی کاربرد بسیار دارد که بحث هزینه الویت چندم است.

بنیانگذار مجموعه نقاشیم در خصوص اشتغال زایی در این کار گفت: استراتژی ما در زمان شروع کار این بود که تولیدمان را به صورت غیر متمرکز انجام دهیم، یعنی تولیدات را بصورت کارخانه ای و کارگاهی نباشد و بتوانیم کارآفرینی داشته باشیم برای هنرمندانی که می توانند در منزل کار بکنند، هنرمندای که تیم شوند و مجموعه کوچکی را تشکیل دهند.

فرضی افزود: بیشتر تولیدکنندگان نقاشیم را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند و با توجه به اینکه در بحث استانداردها و کیفیت محصول بسیار سخت گیر هستیم کیفیت کارها با بهترین کیفیت تولید می شود. همچنین با محصولات حرفه ای بازر رقابت می کند. هر کودک یک محصول شخصی سازی شده خودش را با بهترین کیفیت داشته باشد که توسط تیم نقاشیم تولید شده است.

وی اظهار کرد: مسیر و فعالیتمان با سرعت بسیار خوبی توسعه پیدا کرد و توانستیم بحث مسئولیت های اجتماعی را در این کار دخیل بدانیم و فعالیت هایی را در این زمینه داشته باشیم، در حال حاضر مشتریانی که می خواهند محصولی را تهیه کنند با کد تخفیف یوسرم محصول خودشان را سفارش دهند، ما به ازای هر سفارش هدیه ای را به یکی از کودکانی که در سال های گذشته تجربه بستری شدن در بیمارستان بابت یک بیماری خاص را داشتند برای آنها رایگان محصول را تولید می کنیم و در حال حاضر حامی مجموعه یوسرم که جشنواره نقاشی کودکان بیمار است، هستیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 284
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران