پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464432 تاریخ : 1398/02/23-11:02:07
,11,
تبدیل بندر انزلی به بندری زیبا و چشم نواز

مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان عنوان کرد:

تبدیل بندر انزلی به بندری زیبا و چشم نواز

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: بندر انزلی را به بندری زیبا و چشم نواز تبدیل می کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حمیدرضا آبایی در نشست بازآفرینی تعامل شهر و بندر، اظهار داشت: نکته بسیار حایز اهمیت این است که در تعامل شهر و بندر نقش دستگاه های اجرایی و شهرداری به چه صورت است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، افزود: باید بتوانیم طرح هایی را تدوین کنیم که این طرح ها قابلیت تعامل اداره بندر با مجموعه شهری در بحث گردشگری و رفاهی داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به عنوان صنعت بندری در بندر انزلی فعال است، خاطرنشان کرد: طرح های ارائه شده باید به گونه ای تدوین شود که در تعامل با شهروندان بتواند نقش آفرینی کند.
آبایی ادامه داد: همچنین با اجرای این پروژه ها می توان در جهت افزایش استفاده از بسترهای شهری برای تمامی گردشگران و ساکنان محیطی مفرح، شاد و زیبا فراهم کنیم.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان بیان داشت: از دانش مشاورین بهره گیری خواهیم کرد تا بتوانیم پروژه های تعامل شهر و بندر را با اولویت بندی دردوره های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اجرایی کنیم.
آبایی اذعان داشت: ما در خصوص زیباسازی بندر و نقش آفرینی در محیط شهری حضور فعال خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه در سال های گذشته با ایجاد بلوار بندر و تملک اراضی اقدامات خوبی در راستای همکاری و کمک به شهر و شهرداری انجام دادیم، عنوان داشت: تلاش ما این است که بندر انزلی را به بندری زیبا و چشم نواز تبدیل کنیم.
آبایی با اشاره به پروژه های در دستور کار اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در جهت تعامل با شهر، گفت: پروژه موج شکن غربی انزلی و مبلمان شهری آن، ساماندهی اسکله های تفریحی و گردشگری شهرستان بندرانزلی، لایروبی زیر پل تاریخی غازیان و تردد شناورهای تفریحی و گردشگری به صورت ایمن در دستور کار است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 273
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران