پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 542890 تاریخ : 1399/10/07-15:09:04
,1,
تبدیل بانک مهر ایران به بانک تمام هوشمند و دیجیتالی

تبدیل بانک مهر ایران به بانک تمام هوشمند و دیجیتالی

عیسی امامی، عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از فراهم شدن امکانات و تجهیزات ساختاری برای تبدیل شدن به بانک تمام هوشمند و دیجیتالی خبر داد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی بانک مهر ایران، امامی در بازدید از شعب و سرپرستی استان همدان ضمن اشاره به خدمت صادقانه و بی منت کارکنان بانک در ارائه خدمت به مشتریان، اظهار کرد: نوع خدمات دهی به مشتریان باید به گونه ای باشد که حداکثر خدمات با صرف کمترین زمان ممکن ارائه شود.

وی تصریح کرد: آموزش نیروی انسانی به عنوان یکی از مهم ترین ارکان سازمانی می تواند نقش به سزایی در خلاقیت، نوآوری و کیفیت مطلوب خدمات رسانی به مشتریان در کنار ابزار خدمات نوین بانکی داشته باشد.

امامی بیان داشت: نخستین موضوع در اقتصاد هوشمند، شفافیت است که بانک مهر ایران برای رسیدن به یک بانک تمام الکترونیک و هوشمند، از سامانه ها و ابزارهایی از جمله میعاد، تهیه اسناد و فرم های دیجیتالی، آرشیو الکترونیکی اسناد، اتصال به سامانه ثبت احوال و احراز هویت بیومتریک، پدهای امضای الکترونیک مشتریان، داشبورد ارزیابی عملکرد شعب و اتوماسیون اداری و... استفاده کرده است.

همچنین در این بازدید یوسف نجدی، مدیر امور استان های بانک مهر ایران بیان داشت: جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان به عنوان یک بانک تمام هوشمند همه نرم افزارهای بانک به روز و در حال پیشرفت هستند که همکاران باید با تسلط بر مصوبات، بخشنامه ها و آیین نامه ها، مشتریان بانک را با خود همراه کنند.

وی افزود: حرکت به سمت طرح های تسهیلاتی متنوع مانند کالاکارت و همیاران مهر ابزاری مناسب برای مدیریت بهینه نقدینگی بانک در نوسات اقتصادی است.

وی با اشاره به اهمیت گردش شغلی میان همکاران گفت: گردش شغلی برای بهبود مهارت ها، توانایی کار کردن در نقش های مختلف و کسب تجربه های جدید اجرا می شود. گردش شغلی ابزار مؤثری است که به مستقر کردن کارکنان در جایگاه مناسب و شغلی که در آن بهترین عملکرد را دارند کمک می کند. علاوه بر اینکه گردش در مشاغل مختلف باعث افزایش دانش و تجربیات فرد می شود، از خستگی و ملامت روحی نیز می کاهد و این موضوع باعث تحرک فکری و خلاقیت و نوآوری می شود. همچنین عملکرد فرد در سِمت ها و مسئولیت های مختلف، معیار خوبی برای ارزیابی و سنجش توانایی های وی خواهد بود.

نجدی تصریح کرد: سلامتی اولویت اصلی مدیران ارشد بانک است که این مهم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در شعب به دست خواهد آمد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران