پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465624 تاریخ : 1398/03/10-13:19:21
,2,
تأکید مدیرعامل پست بانک ایران بر مشتری‌مداری و تکریم ارباب‌رجوع

تأکید مدیرعامل پست بانک ایران بر مشتری‌مداری و تکریم ارباب‌رجوع

دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران ضمن تأکید بر مشتری مداری و تکریم ارباب‌رجوع گفت: برنامه عملیاتی تمامی واحدهای بانک براساس انتظارات مشتریان طراحی شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی افزود: راه‌اندازی و توسعه سامانه پاسخگوئی به مشتریان بانک و انعکاس اخبار و نظرات آنان به واحدهای عملیاتی و ستادی جهت بهبود خدمت‌رسانی، وفادارسازی و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان ضروری است.

مدیرعامل پست بانک ایران بیان داشت: بهبود ارتباط بانک با واحدهای ملی و محلی، همگام بودن با تکنولوژی‌های الکترونیکی و ارائه محصولات و خدمات جدید مهمترین اهداف تعیین شده برای برنامه ارتقاء برند پست بانک به عنوان بانک تخصصی حوزه ICT وبزرگترین خرده بانکدار کشور است.
وی از اجرای برنامه تعیین قیمت تمام‌شده خدمات بانکی در باجه‌های روستائی خبر داد و افزود: این برنامه با هدف شفاف‌سازی کسب و کار باجه های روستائی و تنوع‌بخشی در سبد خدمات قابل ارائه در این باجه‌ها با رویکرد برد – برد در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی انجام می‌شود.
شیری تصریح کرد: حفظ محرمانگی، صحت و دسترس پذیری اطلاعات، افزایش ضریب امنیتی در شبکه و جلوگیری از نفوذ در آن و ارتقای امنیت مبادلات مالی ازطریق ایجاد و توسعه سیستم‌های موردنیاز مهمترین اهداف برنامه مدیریت امنیت فناوری اطلاعات ISMS بانک جهت افزایش رضایتمندی مشتریان بانک است.
مدیر عامل پست بانک ایران درپایان از مشتریان بانک، روستائیان، فعالان حوزه ICT  و سایر ذینفعان بانک درخواست نمود که انتظارات و پیشنهادات خود را برای ارائه خدمات مطلوب‌تر از طریق سامانه سلام(سامانه لحظه‌ای امور مشتریان) بانک مطرح تا درراستای انطباق هرچه بیشتر برنامه‌ها با خواسته های مشتریان اقدام شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 270
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران