پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464218 تاریخ : 1398/02/19-14:48:16
,10026,
تاکید مدیرعامل بیمه ایران بر ضرورت هدایت سیاستها و برنامه های شرکت به سمت توسعه بیمه های زندگی

درجلسه ستاد راهبردی بیمه های زندگی صورت پذیرفت:

تاکید مدیرعامل بیمه ایران بر ضرورت هدایت سیاستها و برنامه های شرکت به سمت توسعه بیمه های زندگی

بیست و ششمین جلسه ستاد راهبردی بیمه های زندگی با حضور آقای پورکیانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران و با مشارکت کلیه اعضا برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در ابتدای جلسه رئیس ستاد، راهبر و دبیر ستاد راهبردی پس از قرائت دستور بیست وششمین جلسه ستاد، گزارش اقدامات به عمل آمده و نتایج حاصله در 6 ماهه دوم سال 97 توسط ستاد راهبردی ، کمیته های مرتبط فنی، راهبری و اجرایی و دبیرخانه و مجتمع تخصصی ذیربط را ارائه کردند.

در ادامه جلسه، آقای پورکیانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت با قدردانی از اقدامات به عمل آمده از سوی واحدهای ستادی و اجرایی، این اقدامات را شروع فعالیت شرکت در زمینه بیمه های زندگی دانست که وزن آن در برنامه شرکت در خصوص  بیمه های زندگی حداکثر 20 درصد از مسیر پیش رو برآورد می شود.

در ادامه، نقطه نظرات معاونین و اعضای ستاد مطرح شد. سپس آقای پورکیانی در خصوص الزامات و فراهم ساختن زیرساخت های لازم به منظور پیشبرد فرآیندهای موجود در بخش های مالی و سرمایه گذاری، فنی، اجرایی و سیستم های موجود نرم افزاری، رهنمودهایی ارائه کرد.

مدیرعامل بیمه ایران همچنین انسجام کلیه واحدهای شرکت و هدایت تمامی سیاستها و برنامه ریزی های کلان و اجرایی شرکت به سمت بیمه های زندگی را از این پس جزء وظایف کمیته عالی ودر ذیل آن کمیته اجرایی و راهبردی به منظور اجرایی کردن مصوبات کمیته عالی دانست و هر دو کمیته را که متعاقبا اعضای آن از بین معاونین و اعضای موجود شورا انتخاب و شرح وظایف آن نیز از سوی ایشان ابلاغ خواهد شد در دستور کار  قرار دادند.

گفتنی است، بیست و ششمین جلسه ستاد راهبردی بیمه های زندگی با حضورآقای پورکیانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران و با مشارکت کلیه اعضای شورا شامل: آقای مبرقعی عضو هیات مدیره و رئیس ستاد راهبردی و معاونین مدیرعامل آقایان زاهدنیا، آریانپور، نعمت الهی، دکتر اناری مدیرکل بیمه اشخاص، جعفری تنها مدیر مجتمع 15 آبان، موحد و اژدری از مجتمع تخصصی بیمه های زندگی و دبیرخانه ستاد برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 261
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران