پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496267 تاریخ : 1398/10/18-15:21:57
,10025,
تاکید مدیرعامل بیمه آسماری بر مشتری مداری و رعایت قوانین ابلاغی

تاکید مدیرعامل بیمه آسماری بر مشتری مداری و رعایت قوانین ابلاغی

مدیرعامل شرکت بیمه آسماری بر لزوم مشتری مداری و نیز رعایت قوانین و مقررات ابلاغی توسط نهاد ناظر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، علیرضا یزدان دوست در جمع کارکنان و نمایندگان شعبه اروند با تقدیر از زحمات آنها که نقش قابل توجهی در عملکرد شرکت در منطقه دارند، گفت: نمایندگان خط مقدم شرکت های بیمه هستند و آنها برند شرکت را میان مشتریان توسعه می دهند.

وی با تاکید بر این که بیمه آسماری قصد ندارد به هر قیمتی بیمه نامه بفروشد، خاطرنشان کرد: افتخار ما، پایبندی به اصول اخلاقی در عملیات بیمه گری و نیز رعایت حداکثری قوانین است.

یزدان دوست همچنین به لزوم به روز رسانی اطلاعات  بیمه ای نمایندگان و کارکنان شعب اشاره کرد و گفت: شرکت نیز تا حد امکان لوازمی را برای افزایش سطح دانش و آموزش بیمه ای کارکنان و نمایندگان فراهم کرده است.

مدیرعامل بیمه آسماری همچنین جلب رضایت حداکثری مشتریان را خواستار شد و ادامه داد: شرکت بدون حضور مشتریان، مفهومی نخواهد داشت، بنابراین نباید اجازه بدهیم حتی یک مشتری از ما ناراضی باشد.

یزدان دوست در ادامه این حضور، ضمن دریافت نظرات و پیشنهادات مطرح شده توسط حاضران در جلسه، به سوالات آنها پاسخ گفت و از بخش های مختلف شعبه بازدید کرد.

در ادامه جلسه معاون توسعه و بازاریابی فروش ضمن ابراز خوشوقتی از فرصتی که برای دیدار با همکاران منطقه اروند ایجاد شده به برنامه های شرکت در حوزه توسعه و بازار و فروش اشاره و ضمن تأکید بر جایگاه نمایندگان شرکت بعنوان بازوهای فکری و اجرایی شرکت در مقابل با مصرف کنندگان نهایی خواستار مشارکت بیشتر نمایندگان در فرآیند های طراحی محصول، کمپین های تبلیغاتی و ابزارهای پیشبرد فروش شد.

فرزان فروزانفر،معاونت امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه آسماری ضمن تشکر از شبکه فروش این شعبه که در سال 98 توانسته اند از لحاظ میزان تولید در رتبه اول شعب بیمه آسماری قرار بگیرند و نسبت به سنوات گذشته بالاترین درصد رشد را نشان دهند، به توازن ترکیب پرتفوی تولیدی تاکید کرد و گفت: باتوجه به وضعیت منطقه آزاد اروند، دقت و بررسی هرچه بیشتر در زمان جذب مشتری و انتخاب ریسک های مناسب بارعایت سلسله مراتب اداری و مدیریتی از الویت های شرکت بیمه اسماری است.

وی در آخرافزود: انجام کلیه امور از طریق مدیریت شعبه و افزایش هماهنگی و انسجام هرچه بیشتر و همچنین شرکت نمودن منظم در دوره های آموزشی برای بالاتر بردن سطح دانش فنی بیمه ای و بازاریابی برای تمامی نمایندگان از اهداف آتی این معاونت می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران