پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 446181 تاریخ : 1397/10/26-15:38:16
,15,22,
تأکید مدیرعامل بر ارائه خدمات با کیفیت در بازدید ازاداره کل پست استان خراسان رضوی

تأکید مدیرعامل بر ارائه خدمات با کیفیت در بازدید ازاداره کل پست استان خراسان رضوی

مدیرعامل در جریان بازدید از اداره کل پست استان خراسان رضوی، بر ارائه خدمات با کیفیت به مردم تأکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین نعمتی معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل روز جاری 26 دی ماه از واحدهای اجرایی و ستادی اداره کل پست استان خراسان  رضوی بازدید و با کارکنان دیدار کرد.

معاون وزیر در دیدار با کارکنان بخش های مختلف از جمله بخش توزیع طی سخنانی اظهار داشت: تلاش همکاران در ده ماهه امسال موجب رشد 8 الی 10 درصدی درآمد شده که قابل تحسین است.

وی با اشاره به ورود دو اپراتور خصوصی پستی خاطر نشان کرد : همکاری با این بخش می تواند ضمن توسعه کسب و کار و اشتغال زایی، نیاز مشتریان در حوزه خدمات پستی را نیز برطرف کرده و استفاده از ظرفیت ها را به حداکثر برساند.

نعمتی با اشاره به وجود یک میلیون متر مربع فضای پستی در سطح کشور گفت: می توان با برنامه ریزی مناسب از فضاهای موجود حداکثر استفاده را برد و و در این حوزه علاوه بر افزایش درآمد، از فضاهای موجود نیز استفاده بهینه نمود که این مهم در خراسان رضوی مورد توجه قرار گرفته است.

وی در جمع همکاران موزع نیز گفت: مسئولان شبکه پستی تمام تلاش خود را برای استانداردسازی تجهیزات و امکانات بخش توزیع به کار بسته اند و امیدواریم با اقدامات انجام شده، دغدغه این بخش از همکاران که در شرایط سخت به توزیع مرسولات مشتریان می پردازند، رفع شود.

مدیرعامل بهبود کیفیت خدمات و سرویس های پستی  را حائز اهمیت دانست و افزود: خروجی اصلی پست، رعایت کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان است و از تمامی کارکنان انتظار می رود در این خصوص به رعایت مقررات و استانداردها توجه ویژه ای داشته باشند.

نعمتی همچنین در بازدید از باجه مرکزی پست مشهد با تعدادی از مراجعان در خصوص نحوه ارایه خدمات و میزان رضایت آنان از خدمات پستی به گفت و گو پرداخت.

یکی دیگر از برنامه های مدیرعامل در سفر به خراسان رضوی، دیدار با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان و گفت و گو پیرامون گسترش همکاری های دو جانبه بود.

وی در دیدار با خلیلی، ضمن تأکید بر گسترش تعاملات دو دستگاه، در خصوص ایجاد و راه اندازی نخستین پارک دیجیتال در اداره کل پست خراسان رضوی به گفت و گو پرداخت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 392
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران