پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 520356 تاریخ : 1399/07/07-17:22:20
,1,
تأکید مدیرعامل بانک کشاورزی بر جذب منابع ارزان قیمت

تأکید مدیرعامل بانک کشاورزی بر جذب منابع ارزان قیمت

مدیرعامل بانک کشاورزی در سیصد و نوزدهمین جلسه شورای عالی بازاریابی و تجهیز منابع شرکت و برجذب منابع ارزان قیمت تأکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، این جلسه صبح روز دوشنبه هفتم مهرماه با حضور اعضای هیأت مدیره تشکیل و عملکرد تجهیزمنابع این بانک در6 ماهه نخست سال 1399 بررسی شد.

بر اساس این گزارش، روح اله خدارحمی در این جلسه از طرح جدید بانک کشاورزی برای حضور هیأت مدیره،معاونان و مدیران بانک در استان ها و بررسی چالش ها رونمایی کرد و خواستار آن شد مدیران با حضور در شعب استان ها مشکلات را لمس و برای رفع آن چاره جویی کنند.

این گزارش می افزاید، آمارهای تجهیز منابع حاکی از آن است که در شش ماهه نخست سال 1399 بیش از 75 درصدبرنامه تعهدی سالانه بانک کشاورزی تحقق یافته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 276
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران