پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421693 تاریخ : 1397/08/27-17:28:52
,2,
تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر ضرورت دوره های آموزشی ضمن خدمت

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر ضرورت دوره های آموزشی ضمن خدمت

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم کسب دانش روز توسط کارکنان این بانک تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ناصر شاهباز در آیین افتتاحیه بیست و سومین دوره مدیریت عالی کارکنان که به میزبانی اداره امور شعب استان خراسان رضوی برگزار شد، گفت: دانش و تجربه از مهمترین عوامل موفقیت در بازار امروز است و از این رو کارکنان باید برای حفظ و ارتقای موقعیت بانک ملی ایران، خودشان را به علم روز تجهیز کنند .

 

وی آموزش را رکن اصلی رشد و تعالی سازمانی دانست و اظهار کرد: مدیران و کارکنان بانک ملی ایران باید در دوره های آموزشی، پرتلاش و مشتاق حاضر شوند و تلاش کنند تجربه خود را افزایش دهند.

در این مراسم، داوود ملک نیا رئیس اداره کل آموزش بانک نیز گزارشی از نحوه برگزاری دوره برای حاضران ارائه کرد .

در حاشیه این برنامه، عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ضمن بازدید از شعبه مرکزی مشهد این بانک، با همکاران دیدار و گفت و گو کرد.

 

در این بازدید، شاهباز پس از بررسی عملکرد بخش های مختلف این شعبه، راهکارهایی را برای پیاده سازی هر چه دقیق تر اهداف بانک ارائه کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 252
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران