پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 520405 تاریخ : 1399/07/08-13:36:31
,1,22,
تاکید شهردار ساری براستفاده از ظرفیت های بانک شهر با هدف تسریع در اجرای پروژه های عمرانی

تاکید شهردار ساری براستفاده از ظرفیت های بانک شهر با هدف تسریع در اجرای پروژه های عمرانی

شهردار ساری با اشاره به خدمات شایسته تقدیر بانک شهر به مدیریت شهری شهرهای مختلف کشور، بر استفاده از ظرفیت های این بانک با هدف تسریع در اجرای پروژه های عمرانی شهر ساری تاکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک شهر، عباس رجبی شهردار ساری در حاشیه دیدار با معاون اعتبارات بانک شهر،گفت: در حال حاضر تمامی زیرساخت های لازم برای سرعت بخشی به روند توسعه و پیشرفت شهر ساری با هدف افزایش رضایتمندی عمومی و ارتقای رفاه شهروندان فراهم شده است.
وی با بیان اینکه نمی توانیم منکر نقش حمایتی بانک شهر در افزایش خدمات رسانی شهرداری ها به شهروندان شویم،تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از حمایت ها و کمک های این بانک بتوانیم پروژه های عمرانی شهر ساری را طی زمانبندی مشخص شده به بهره برداری برسانیم.
رجبی گفت: بانک شهر تاکنون اقدامات تاثیرگذاری در راستای کاهش مشکلات و معضلات شهرها انجام داده است و امیدواریم در سال جاری همکاری ها میان شهرداری ساری و این بانک هرچه بهتر ادامه یابد.
وی در ادامه با اشاره به روند اجرایی پروژه "پل تا پل" و نقش موثری که بهره برداری از آن در روان سازی ترافیک شهر ساری دارد، تاکید کرد: با عزم جدی که در مجموعه شهرداری وجود دارد و با استفاده از توانمندی و ظرفیت های داخلی تاکنون 50 درصد از مسیر این پروژه طی یک سال اخیر تملک شده و امیدواریم با همکاری بانک شهر ،این پروژه در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.
شهردار ساری همچنین از حمایت های بی دریغ بانک شهر در تکمیل و اجرائی نمودن پروژه های شهری و نوسازی شهر ساری قدردانی کرد و گفت: با همکاری صمیمانه بانک شهر و مدیریت شهری ساری انشالله شاهد توسعه و آبادانی هرچه بهتر این شهر خواهیم بود



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 281
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران