پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353922 تاریخ : 1397/05/17-14:49:33
,13,10033,
تاکید رئیس سازمان جنگل‌ها بر استقبال گسترده و مشارکت جدی مردم در موضوع آبخیزداری

تاکید رئیس سازمان جنگل‌ها بر استقبال گسترده و مشارکت جدی مردم در موضوع آبخیزداری

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در برنامه برکت بر استقبال گسترده و مشارکت جدی مردم در موضوع آبخیزداری تآکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان جنگلها، ضبط هفتمین برنامه استودیو کشاورز با حضور مهندس خلیل آقایی معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور امروز چهارشنبه  هفدهم مردادماه کلید خورد.

در این گفتگوی تلویزیونی، مهندس آقایی اظهار داشت: امروزه استقبال بسیار گسترده و مشارکت جدی مردم را در بحث آبخیزداری و بیابان‌زدایی در کشور شاهد هستیم و فعالیت‌های آبخیزداری در واقع درمان درد جامعه‌ محسوب می‌شود.

وی همچنین به باور عمیق و حمایت مقام معظم رهبری، دولت و مجلس شورای اسلامی از طرح‌های مبارزه با خشکسالی و آبخیزداری کشور اشاره کرد و افزود: تکلیف سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری در این حوزه سنگین است.

در ادامه‌ گفتگو رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور ضمن اشاره به طرح کاداستر و اسناد اراضی ملی و کشاورزی کشور، درخصوص طرح تنفس و تداوم آن نیز صحبت کرد..

وی همچنین به نقش تشکل‌ها و جوامع محلی برای حفظ خاک و افزایش پوشش گیاهی اشاره کرد و تقدیر و حمایت از محیط بانان و جنگل‌بانان را امری مهم و قابل پیگیری در دولت دانست.

لازم به یاد آوری است، گروه تلویزیونی دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی معاونت آموزش و ترویج، پس از ضبط برنامه‌های مصاحبه تلویزیونی در استودیو کشاورز، ضمن فیلمبرداری از لوکیشن‌های معرفی شده توسط معاونت‌ها و سازما‌ها، نسبت به تدوین و پخش برنامه های خود در اولین فرصت اقدام خواهد کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 259
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران