پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466695 تاریخ : 1398/04/01-18:11:01
,17,
تاکید رئیس جمهور بر اصلاح ساختار بودجه بدون تاثیر منفی بر زندگی روزمره مردم و فشار به اقشار آسیب پذیر

تاکید رئیس جمهور بر اصلاح ساختار بودجه بدون تاثیر منفی بر زندگی روزمره مردم و فشار به اقشار آسیب پذیر

جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی روز شنبه با حضور سران سه قوه و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی تشکیل و در آن مهمترین موضوعات اقتصادی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور، سران قوا و اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی در این جلسه به ادامه بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پیرامون اصلاح ساختار بودجه و ارائه پیشنهادات در این زمینه پرداختند.
همچنین گزارشی از یارانه های پنهان در بودجه سالانه کل کشور نیز به جلسه ارائه شد.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در این جلسه تاکید کرد هرگونه تغییر در ساختار بودجه باید به نحوی باشد که تاثیر منفی و فشاری به زندگی روزمره مردم و بخصوص معیشت اقشار آسیب پذیر جامعه وارد نشود.
همچنین با توجه به نظرات و پیشنهادات اعضا، مقرر شد بررسی این موضوع در جلسه آینده شورای عالی هماهنگی اقتصادی ادامه پیدا کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 340
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران