پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 432856 تاریخ : 1397/09/14-17:01:41
,17,10026,
تاکید بر نقش اطلاع رسانی به موقع در پیشگیری بحران ها در صنعت بیمه

مدیرعامل بیمه ایران:

تاکید بر نقش اطلاع رسانی به موقع در پیشگیری بحران ها در صنعت بیمه

مدیر عامل بیمه ایران در بیست و دومین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی بر اطلاع رسانی بموقع در پیشگیری از وقوع بحران ها در حوزه های اقتصادی و بویژه در بیمه ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شادا، پورکیانی با بیان این مطلب اظهار داشت: طی ماه های گذشته شرکت های بیمه و به طور خاص بیمه ایران با بحران های مختلفی مواجه شدند که یکی از آنها در حوزه اطلاع رسانی بود.

وی تصریح کرد: بحران های نقدینگی، پورتفوهای زیان ده، قانون خدمات کشوری در خصوص تغییر ساختار بیمه ایران  از جمله مواردی بود که می توانست شرکت های بیمه را با مشکل مواجه کند که  در تعامل نزدیک با مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و تهیه پیوست رسانه ای و مدیریت آن توانستیم با موفقیت از این مقاطع عبور کنیم.

وی افزود: با تغییر سیاست های فروش اعتباری و دفع پورتفوهای زیان ده، توانستیم مشکلات مربوط به اعتبارات را با کمترین حاشیه پشت سر بگذاریم.

پورکیانی با بیان اینکه یکی از وظایف صنعت بیمه، سرمایه گذاری است، گفت: در شرکت سهامی بیمه ایران موفق شدیم ضریب خسارت را از 75 درصد به 60 درصد کاهش دهیم .

مدیرعامل بیمه ایران افزود: در سایر شاخص ها نیز علاوه بر کاهش 28 درصدی بدهی ها، شاهد افزایش سهم بیمه ایران در رشته های مختلفی بودیم که این موفقیت ها نتیجه همدلی میان  کارکنان و مدیریت و همچنین اقبال عمومی نسبت به این شرکت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یکی دیگر از وظایف شرکت های بیمه را تقسیم ریسک عنوان کرد و گفت: نمونه بارز این اقدام، پرداخت خسارت 94 میلیون یورویی به پتروشیمی بوعلی است که با تقسیم ریسک توانستیم بار مالی آنرا با سایر شرکت های بیمه توزیع کنیم.

در ادامه این نشست، سیدمالک حسینی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد ضمن تبریک سالروز تاسیس شرکت بیمه ایران و همچنین روز ملی بیمه اطمینان بخشی به مردم و کاهش ریسک ها را از جمله پیش نیازهای مربوط به بهبود شاخص امید به زندگی برشمرد.

در ادامه بیست و دومین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصاد، برنامه های مربوط به بزرگداشت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شامل،  افتتاح پروژه ها و ارایه گزارش عملکرد مقایسه ای مجموعه وزارت اقتصاد و تهیه کمپین مربوطه مورد بحث و بررسی اعضای این شورا قرار گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 319
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران