پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449220 تاریخ : 1397/11/29-12:06:41
,11,
تأکید بر ضرورت تغییر رویکرد از اقتصاد دولتی به خصوصی درحوزه توسعه شهری

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اعلام کرد

تأکید بر ضرورت تغییر رویکرد از اقتصاد دولتی به خصوصی درحوزه توسعه شهری

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اعلام کرد: تغییر رویکرد از اقتصاد دولتی به خصوصی در پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای شهرها مسئله مهمی است که در این دوره یکی از عمده‌ترین اهداف برنامه ششم توسعه نیز به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، صفدری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در همایش سرمایه‌گذاری این شهر جدید که امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید برگزار شد بیان کرد: درحال حاضر نظام توسعه شهری در کشور به جایی رسیده که اگر نقش دولت به همان استراتژی قبلی ادامه پیدا کند قطعا با مشکلات جدی در این حوزه روبه رو خواهیم شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که خوشبختانه به تغییر رویکرد اقتصاد دولتی به خصوصی در برنامه ششم توسعه نیز اشاره شده و به عنوان یکی از عمده‌ترین اهداف یاد می‌شود.

صفدری در ادامه سخنان خود یادآور شد: امروز تحت عنوان اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی نام‌گذاری شده است، ما در این راستا قصد داریم با کمک بخش خصوصی شاهد ارتقای کیفیت زندگی در سطح شهرهای جدید به ویژه هشتگرد بوده و امکانات رفاهی شهروندان را تا حد ممکن فراهم کنیم.

وی با اشاره به مشکلات متعدد شهر جدید هشتگرد در حوزه خدمات شهری بیان کرد: تکمیل زیرساخت‌ها و خدمات شهری به عنوان استراتژی اصلی و اولویت اول ما در این دوره به شمار می‌رود که به جد دنبال آن هستیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 347
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران