پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449260 تاریخ : 1397/11/29-16:26:20
,11,
تاکید بر بازمهندسی ساختاری شوراهای عالی و کمیسیون‌ها

آدم نژاد در مراسم تودیع و معارفه مطرح کرد

تاکید بر بازمهندسی ساختاری شوراهای عالی و کمیسیون‌ها

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی در آیین تودیع و معارفه رئیس مرکز تدوین مقررات حمل‌ونقل، ایمنی و پدافند غیرعامل بر هدف عملیاتی شدن خروجی و نتایج جلسات تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، آیین تودیع و معارفه رئیس مرکز تدوین مقررات حمل‌ونقل، ایمنی و و معارفهپدافند غیرعامل  مدیرکل دفتر تجاری سازی و امور تشکل‌ها با حضور شهرام آدم نژاد معاون حمل‌ونقل در وزارت راه و شهرسازی برگزار  شد و ضمن قدردانی از تلاش‌های سارا امتحان به عنوان رئیس پیشین مرکز تدوین مقررات حمل‌ونقل، ایمنی و پدافند غیرعامل، رضا نفیسی به عنوان رئیس جدید این مرکز معرفی شد.

در همین جلسه امین ترفع که پیش‌تر مدیر کریدورهای بین‌المللی وزارت راه و شهرسازی بود به عنوان مدیرکل دفتر تجاری سازی و امور تشکل‌های معاونت حمل‌ونقل معرفی شد.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی مهمترین وظیفه دفتر تجاری‌سازی و امور تشکل‌ها را ایجاد ارتباط موثر و تسهیل دسترسی تشکل‌ها و انجمن‌های حمل‌ونقل به معاونت دانست و گفت: انتظار می‌رود که تصمیمات با مشارکت تشکل‌ها و ذینفعان اخذ شود.  

وی امین ترفع را جوانی متدین و متخصص با قابلیت ارائه راهکارهای موثر در زمان بروز چالش‌های کوتاه مدت و بلند مدت خواند.

آدم نژاد در ادامه خطاب به رضا نفیسی رئیس جدید مرکز تدوین مقررات حمل‌‌ونقل، ایمنی و پدافد غیرعامل وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: با توجه به سابقه درخشان شما در حوزه حمل‌ونقل انتظار می‌رود، بازمهندسی ساختاری در شورا‌های عالی و کمیسیون‌ها با هدف عملیاتی شدن خروجی و نتایج جلسات آن‌ها انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: همچنین دبیرخانه شوراهای‌عالی و کمیسیون‌ها به تولید کننده محتوا ارتقا یابند و ضمن ارزیابی نتایج، اعتماد جامعه نخبگان، تشکل‌ها و متولیان حمل‌ونقل نسبت به شورهای عالی و کمیسیون‌ها تقویت گردد.  

گفتنی است، رضا نفیسی پیش‌تر مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 262
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران