پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522735 تاریخ : 1399/09/01-14:26:09
,1,
تاکید بانک شهر بر توجه شهروندان به دستورالعمل های بهداشتی و کاهش مراجعه حضوری به شعب

تاکید بانک شهر بر توجه شهروندان به دستورالعمل های بهداشتی و کاهش مراجعه حضوری به شعب

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر از تمامی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی خواست در جهت حفظ سلامتی خود و کارکنان این بانک ضمن توجه بیشتر به دستورالعمل های بهداشتی از حضور در شعب اجتناب کرده و استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری را در اولویت قرار دهند.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بانک شهر، جواد عطاران با اشاره به اعلام محدودیت های شدید کرونایی از امروز (اول آذر ماه) تاکید کرد: در راستای توجه به نیازهای مشتریان و کمک به کاهش حضور آنان در سطح شهرها، به خصوص کلان شهرهای کشور، سامانه های غیر حضوری بانک شهر آماده خدمات رسانی و رفع نیازهای بانکی شهروندان است.

عطاران با تاکید بر افزایش روزافزون کیفیت خدمات غیر حضوری بانک شهر ،تصریح کرد: هم اکنون خدماتی مانند: مدیریت چک، دریافت شماره شبا، امکان انسداد کارت، دریافت صورتحساب، خرید شارژ، انتقال پول در قالب کارت به کارت، انتقال وجه بین بانکی، استعلام و پرداخت تسهیلات ، مدیریت حساب ها ، پرداخت قبوض و ... بواسطه نرم افزار "همراه شهر" و "اینترنت بانک شهر" در دسترس است و شهروندان نیاز به حضور و مراجعه به شعب این بانک را ندارد.
وی با اشاره به فعالیت بیش از 350 پیشخوان شهرنت بانک شهر در سراسر کشور، ادامه داد: همچنین شهروندان بسیاری از خدمات بانکی ارائه شده در شعب را می توانند در ساعت مختلف شبانه روز از طریق پیشخوان های شهرنت دریافت کنند.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر با بیان اینکه قطعا رعایت دستورالعمل های بهداشتی به قطع زنجیره ویروس"کرونا" کمک خواهد کرد، گفت: شعب بانک شهر در کنار مدافعان سلامت به فعالیت خود با تمام مشکلات و تمام محدودیت ها ادامه می دهند تا بتوانند به رفع رکود اقتصادی و کاهش مشکلات در راه تحقق"جهش تولید" بیش از پیش تاثیرگذار باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 268
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران