پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316662 تاریخ : 1396/12/16-12:53:54
,4,9,
تاکید ایران و عراق بر تقویت همکاری های پزشکی

تاکید ایران و عراق بر تقویت همکاری های پزشکی

ایران و عراق راه های تقویت همکاری و هماهنگی های مشترک در زمینه های مختلف پزشکی را بررسی کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار عدیله حمود وزیر بهداشت و محیط زیست عراق دیدار و گفتگو کرد.

دو طرف پس از این دیدار در یک کنفرانس مطبوعاتی بر تمایل کشورهای خود برای تقویت همکاری و تبادل تجربیات در زمینه‌های مختلف تاکید کردند.
وزیر بهداشت عراق نیز مشارکت و کمک ایران به نهادهای پزشکی و بهداشتی عراق را ستود.
شریعتمداری نیز در این کنفرانس مطبوعاتی بر اهمیت همکاری میان دو کشور در زمینه‌های پزشکی تاکید کرد و گفت افقهای جدید و مناسبی در این زمینه برای تقویت روابط وجود دارد.
وزیر صنایع وبازرگانی ایران روز دوشنبه دیدار رسمی از عراق آغاز کرد و تاکنون با وزیر برنامه ریزی و سرپرست وزارت تجارت، وزیر صنایع و معادن و نیز وزیر مسکن و شهرسازی و برق عراق بطور جداگانه دیدار و گفت و گو کرده است .
این سفر بنا به دعوتنامه رسمی از سوی سلمان جمیلی وزیر برنامه ریزی و سرپرست وزارت تجارت عراق و با هدف انجام هماهنگی و برنامه ریزی های لازم جهت سفر روز چهارشنبه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری صورت گرفته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 309
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران