پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 495037 تاریخ : 1398/09/21-17:50:51
,10028,10033,
تاکید ایران و اسپانیا بر توسعه همکاری های زیست محیطی

تاکید ایران و اسپانیا بر توسعه همکاری های زیست محیطی

معاون سازمان حفاظت از محیط زیست، در حاشیه اجلاس جهانی آب و هوایی مادرید با «هوگو موران فرناندز» قائم مقام وزیر محیط زیست اسپانیا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مسعود تجریشی، معاون سازمان حفاظت از محیط زیست، ظهر امروز در حاشیه اجلاس جهانی آب و هوایی مادرید با «هوگو موران فرناندز» قائم مقام وزیر محیط زیست اسپانیا دیدار و گفتگو کرد.  

طرفین در این دیدار که در محل وزارت محیط زیست اسپانیا برگزار شد مسائلی همچون روابط دوجانبه، لزوم تلاش برای حفاظت از محیط زیست و توفیقات اجلاس جهانی مادرید برای مقابله با تغییرات آب و هوایی را مورد تاکید قرار دادند.

در این دیدار دکتر تجریشی که از سوی حسن قشقاوی سفیر جمهوری اسلامی ایران همراهی می شد، پیشنهادهای مشخصی برای همکاری بین دو کشور در زمینه های مدیریت پسماندهای شهری، صنعتی و معدنی؛ کاهش آلودگی هوا؛ و یا مقابله با پدیده گرد و خاک مطرح نمود که با استقبال طرف اسپانیایی مواجه شد.  

در پایان مقرر شد لیست پروژ ها در هماهنگی با سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید نهایی شود و با برگزاری نشست های مشترک با طرف اسپانیایی، شرایط برای همکاری بین شرکت های دو کشور، اعم از دولتی و خصوصی، فراهم شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 349
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران