پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451625 تاریخ : 1397/12/26-09:24:33
,17,
تاکنون 140 هزار میلیارد ریال از صندوق ملی برای ایجاد اشتغال روستایی به استان ها ابلاغ شد

تاکنون 140 هزار میلیارد ریال از صندوق ملی برای ایجاد اشتغال روستایی به استان ها ابلاغ شد

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: از مجموع 180 هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته از صندوق ملی برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری کشور امسال تاکنون 140 هزار میلیارد ریال به استان ها ابلاغ شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد امید روز یکشنبه در بازدید از طرح های اشتغال روستایی شهرستان دشتی استان بوشهر افزود: 75 هزار میلیارد ریال نیز تا خرداد 98 ابلاغ خواهد شد. 

وی یادآورشد: با جذب کامل این اعتبار 350 هزار فرصت شغلی در روستاهای و مناطق عشایری کشور ایجاد و نرخ بیکاری در کشور در روستاها سه درصد کاهش خواهد یافت. 
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری اظهار کرد: استان بوشهر در زمینه کشاورزی، دامداری، دریا، صنایع دستی، گردشگری و انرژی در روستاها و مناطق عشایری از ظرفیت بسیار بالایی برای اشتغال برخوردار است که امید می رود با تلاش و حمایت مسئولان استانی شاهد جذب اعتبار تخصیصی و اشتغالزایی در مناطق روستایی و عشایری باشیم. 
امید اضافه کرد: شهرستان دشتی نیز در زمینه جذب اعتبار توسعه روستایی و عشایری از شهرستان های موفق استان بوشهر است و انتظار داریم این تلاش ها در سال آینده بیشتر و باعث بهبود وضعیت اشتغال در این مناطق باشیم. 
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران