پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522167 تاریخ : 1399/08/11-16:30:59
,13,
تامین یک میلیون و 175 هزار تن کود یارانه ای در سال جاری

حمید رسولی،

تامین یک میلیون و 175 هزار تن کود یارانه ای در سال جاری

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: از حدود یک میلیون و 800 هزار تن سهمیه کود اوره که برای سال جاری تعیین شده، تاکنون حدود یک میلیون و 175 هزارتن تامین و تدارک شده است.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازوزارت جهاد کشاورزی، حمید رسولی مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، اظهار داشت: توزیع کود اوره به صورت منظم در سراسر کشور در جریان است و در حال حاضر هیچ گونه کمبودی از نظر کودهای فسفاته و پتاسه در کشور نداریم.

وی گفت: از حدود یک میلیون و 800 هزار تن سهمیه کود اوره که توسط وزارت جهاد کشاورزی برای سال جاری تعیین و جهت اجرا به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ابلاغ شده است، تاکنون حدود یک میلیون و 175 هزار تن - معادل 65 درصد - تأمین شده که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 20 درصد و نسبت به میانگین ده ساله 43 درصد افزایش داشته است.

رسولی ادامه داد: از یک میلیون و 175 هزار تن انواع کودهای یارانه ای تدارک شده از ابتدای سال 99، مقدار یک میلیون و 295 هزار تن جهت توزیع به استان های سراسر کشور تحویل شده است؛ بنابراین با توجه به اقدامات به عمل آمده، هیچ گونه نگرانی از بابت ذخیره انواع کود و توزیع آن در استان ها وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در خصوص وضعیت توزیع کودهای فسفاته و پتاسه نیز گفت: مطابق برنامه هم اکنون مقدار 40 هزار تن کود فسفاته در کارگزاری های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سراسر کشور موجود و جهت خرید در دسترس کشاورزان قرار دارد و مقدار 91 هزار تن کود فسفاته نیز در بنادر موجود است.

رسولی گفت: در خصوص کودهای پتاسه وضعیت مناسبی داریم و هم اکنون مقدار 48 هزارتن کودهای پتاسه در استان ها در دسترس کشاورزان است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 332
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران