پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466896 تاریخ : 1398/04/04-14:16:09
,2,22,
تأمین غذای بیش از 80 میلیون ایرانی وظیفه خطیر بانک کشاورزی است

روح اله خدارحمی:

تأمین غذای بیش از 80 میلیون ایرانی وظیفه خطیر بانک کشاورزی است

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در تشریح اولویت های راهبردی بانک کشاورزی ضمن تأکید بر حمایت از رونق تولید در بخش کشاورزی، تمرکز بر بانکداری دیجیتالی و توسعه شبکه خدمات بانکداری الکترونیک را از اولویت های اصلی این بانک اعلام کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان سیستان و بلوچستان؛خدارحمی عصر روز دوشنبه سوم تیرماه در جمع  کارکنان مدیریت و رؤسای شعب بانک در این استان، ضمن اعلام مطلب فوق از تحقق 25 درصدی برنامه تجهیز منابع بانک کشاورزی ابراز رضایت کرد و با اشاره به نقش کلیدی بخش کشاورزی در زیست اجتماعی، حمایت ازاین بخش را  وظیفه  بانک کشاورزی دانست.
مدیر عامل بانک کشاورزی  با بیان اینکه تلاش های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند و همدلی مردم بی نتیجه مانده افزود: دشمنان به عظمت ملت ما پی بردند و به یاری خداوند شرایط به نفع مردم رقم خواهد خورد.
وی اضافه کرد: در کنار فعالان اقتصادی، بانکداران نیز  در شرایط کنونی با چالش هایی مواجه هستند که با تلاش و همبستگی بیش از پیش کارکنان نظام بانکی این چالش ها بر طرف خواهد شد و از این شرایط عبور خواهیم کرد.
خدارحمی در ادامه، حمایت از فرآیند تأمین غذای بیش از 80 میلیون جمعیت کشور را وظیفه ای خطیر برای بانک کشاورزی  دانست و افزود: نباید  نعماتی مانند خودکفایی در زمینه تولید گندم و ... را نادیده گرفت.
مدیر عامل بانک کشاورزی ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان این بانک در استان سیستان وبلوچستان، بر تداوم این تلاش ها برای ارتقای جایگاه بانک‌ و توسعه خدمات به هموطنان به ویژه فعالان بخش کشاورزی تأکید کرد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 512
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران