پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450564 تاریخ : 1397/12/13-11:47:50
,11,
تامین سوخت مورد نیاز شناورهای ناجی

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر خبر داد:

تامین سوخت مورد نیاز شناورهای ناجی

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مخازن ذخیره سوخت برای تامین سوخت مورد نیاز شناورهای ناجی در بندرهای خارگ، عامری و دیر ایجاد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سیاوش ارجمند زاده  درباره بهره برداری از مخازن ذخیره سوخت، افزود: یکی از مهم ترین  مزایای اجرای این طرح سرعت در سوخت‌رسانی  و همچنین کیفیت بهتر سوخت به شناورهای عملیاتی ناجی است.

وی تصریح کرد: هر مخزن سوخت دارای یک پمپ دو اینچ دیزلی و 30 متر شلنگ مخصوص انتقال دیزل است که دو عدد کپسول اطفا حریق نیز از نوع فوم و پودر بر روی مخزن نصب شده است.

وی اضافه کرد: رنگ بدنه داخلی و خارجی مخزن از نوع دریایی و ضد حریق بوده و کلیه نکات مربوط به ریزش سوخت به جهت مقابله با آلودگی نیز در آن مورد توجه قرار گرفته شده است

ارجمندزاده بیان کرد: عملیاتهای جستجو و نجات دریایی زمان مشخصی ندارد و ممکن است در یک روز چندین عملیات داشته باشیم که در نتیجه به علت ظرفیت محدود سوخت شناورهای ناجی، این شناورها نیازمند سوختگیری دوباره هستند.

وی اظهار داشت : فرایند ثبت درخواست و دریافت سوخت از شرکت پخش فرآورده های نفتی در سریع‌ترین حالت نزدیک به پنج ساعت طول می‌کشد که این امر می‌تواند در عملیات جستجو و نجات وقفه ایجاد کند.

ارجمند زاده کیفیت بالای سوخت را یکی دیگر از مزایای وجود این مخازن عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه نیاز است سوخت مورد استفاده  شناورهای ناجی برای بالا بردن عملکرد موتور و طول عمر بیشتر قطعات، فیلتر شود، این مورد در ساخت مخازن سوخت مد نظر قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: همه استانداردهای اداره استاندارد و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در ساخت مخازن سوخت به کار گرفته شده و گواهینامه‌های مربوط  نیز دریافت شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 356
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران