پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 508447 تاریخ : 1398/12/05-17:08:27
,2,
تامین سرمایه در گردش مورد نیاز به شرکت قم آلیاژ

در راستای حمایت از مشتریان بانک توسعه صادرات ایران انجام شد:

تامین سرمایه در گردش مورد نیاز به شرکت قم آلیاژ

رئیس شعبه قم بانک توسعه صادرات ایران گفت: با بررسی های انجام شده در شعبه این بانک و اعتبارسنجی های لازم، مبلغ 80 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش صادراتی از محل منابع تلفیقی بانک و صندوق توسعه ملی مصوب و در بهمن ماه سال جاری به این شرکت پرداخت شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، در ادامه ایجاد و تکمیل پروژه خط و پست 400 کیلو ولت کشور ارمنستان که در قالب صادرات خدمات فنی و مهندسی توسط شرکت صانیر در این کشور در دست اجراست؛ مقرر شد تا تولید و صادرات بخشی از سیم های هادی کرلو مورد نیاز این پروژه توسط شرکت قم آلیاژ تامین شود.

غلامرضا رومیانی نژاد در این باره گفت: شرکت قم آلیاژ از مشتریان اعتباری بانک توسعه صادرات ایران در استان قم بوده و از توانمندی های تولید صادراتی بالایی برخوردار است.

وی افزود: در ادامه توافقات انجام گرفته برای همکاری شرکت قم آلیاژ در پروژه صادرات خدمات فنی مهندسی یادشده، این بنگاه تولیدی برای خرید مواد اولیه تولید سیم های مذکور خواستار تامین سرمایه درگردش از سوی بانک توسعه صادرات ایران شد.

رئیس شعبه قم بانک توسعه صادرات ایران اظهار داشت: با بررسی های انجام شده در شعبه این بانک و اعتبارسنجی های لازم، مبلغ 80 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش صادراتی از محل منابع تلفیقی بانک و صندوق توسعه ملی مصوب و در بهمن ماه سال جاری به این شرکت پرداخت شد

وی گفت: خوشبختانه پس از حمایت مالی انجام شده از سوی بانک توسعه صادرات، اولین پارت صادراتی پروژه یادشده، به ارزش بیش از 171 هزار دلار صادر شد.

غلامرضا رومیانی نژاد ضمن تشکر از همراهی مدیر عامل محترم بانک توسعه صادرات ایران در تسریع فرایندهای تسهیلات دهی به شرکت های صادرات محور گفت: بانک توسعه صادرات در شرایط اقتصادی حال حاضر، سیاستگذاری های خود را بر حمایت و محافظت از صادرکنندگان متمرکز کرده و در سریع ترین زمان ممکن تسهیلات سرمایه در گردش مورد نیاز مشتریان بانک را اعطا می کند.

رئیس شعبه قم بانک توسعه صادرات ایران افزود: بانک توسعه صادرات ایران آمادگی دارد خدمات متنوع خود را اعم از اعطای سرمایه درگردش، اعتبار اسناد داخلی و ارائه مشاوره های مالی و همچنین برگشت ارز حاصل ار صادرات، جهت تسهیل صادرات کالا و خدمات از طریق شعب خود در سراسر کشور به مشتریان ارائه کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 341
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران