پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448432 تاریخ : 1397/11/18-12:26:10
,10028,
تامین اجتماعی حامی تولیدکنندگان و صنعتگران است

مدیر عامل شرکت صنایع هوایی ایران:

تامین اجتماعی حامی تولیدکنندگان و صنعتگران است

مدیر عامل شرکت صنایع هوایی ایران گفت: سازمان تامین اجتماعی حامی تولیدکنندگان و صنعتگران است و خدمات آن مایه مباهات است و امنیت‌خاطر نیروی کار را در پی دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، امیر سرتیپ دوم خلبان رضا ایزدی، فرمانده و مدیر عامل شرکت صنایع هوایی ایران در نشست با مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ افزود: شرکت صنایع هوایی ایران50 سال پیش با هدف تعمیر، بازسازی، نگهداری، طراحی و تولید قطعات هواپیماهای جنگی تاسیس گردید. مدیریت و کارکنان این  شرکت پیش از انقلاب؛ خارجی بودند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در اختیار مهندسان و کارشناسان ایرانی قرار گرفت و تمامی امور تجهیز، تعمیر، طراحی و تولید قطعات هواپیما را با بهره‌گیری از تکنولوژی برتر و روز دنیا  انجام می‌دهد.

وی با اشاره به عملیات‌های نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس گفت: نیروهای هوایی با رشادت‌های خود و استفاده از تجهیزات برتر در عملیات‌های هوایی؛ دشمن تا به دندان مسلح را زمین‌گیر کرد.
مدیر عامل شرکت صنایع هوایی ایران تاکید کرد: در شرایط امروز کشور، تامین اجتماعی نقش تعیین‌کنند‌ه‌ای دارد و همکاری و تلاش این سازمان در به حداقل رساندن مشکلات کارفرمایان و بیمه‌شدگان هرگز فراموش نخواهد شد.
ناهید حیدری، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ فعالیت شرکت هواپیمایی ایران را غرورآمیز و مایه افتخار برای هر ایرانی توصیف کرد و گفت: امروز در این بازدید شاهد بودیم چگونه متخصصان؛ پیچیده‌ترین و حساس‌ترین قطعات را طراحی و تولید نمودند که هر ایرانی به وجود شما عزیزان افتخار می‌کند و شما بزرگواران مایه دلگرمی و سرفرازی ملت ایران هستید.
حیدری امنیت حاکم بر ایران اسلامی را در منطقه در شرایط خاص اقتصادی مثال‌زدنی توصیف نمود و افزود: آرامش، آسایش و اعتماد عمومی در کشور را  مدیون تلاش شبانه‌روزی شما عزیزان هستیم.
وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی و دستاورهای تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی افتخار دارد که همواره در خدمت به مردم و اهداف انقلاب اسلامی بوده و بر اساس قانون با ارائه خدمات متنوع بیمه‌ای و درمانی به بیش از 42 میلیون افراد تحت پوشش که اکثریت از زحمتکشان جامعه هستند، بخش مهمی از آرمان‌های انقلاب اسلامی یعنی برقراری عدالت اجتماعی را جامه عمل پوشانده است.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ ضمن بیان تاریخ و فلسفه تامین اجتماعی آخرین برنامه‌ها، اهداف و دستاوردهای این سازمان را در اداره کل غرب تهران بزرگ تشریح نمود.
در این دیدار از طرف سرتیپ ایزدی، مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران به پاس تلاش‌های مدیریت و مجموعه اداره کل غرب تهران بزرگ در به حداقل رساندن مشکلات بیمه‌ای در کارگاه‌های بزرگ؛ تندیسی به ناهید حیدری، مدیر کل غرب تهران بزرگ و سید جمال واحدی، رئیس شعبه 17 تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ اهدا شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 458
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران