پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463850 تاریخ : 1398/02/15-10:26:01
,10028,
تامین اجتماعی به رضایتمندی ملی کمک می‌کند

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ:

تامین اجتماعی به رضایتمندی ملی کمک می‌کند

در شرایط خاص اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه گسترش و توسعه تعامل سازمان تامین اجتماعی با شرکای اجتماعی امری اجتناب‌ناپذیر است، هرچه دامنه تعامل با هدف کاهش مشکلات گسترش یابد، این امر در سطح کلان کشور نیز اثرگذار خواهد بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، ناهید حیدری، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در نشست مشترک مسئولان این اداره کل با نمایندگان اتقاق بازرگانی استان تهران در سال 1398 سخن می‌گفت، افزود: با اصل و روح قوانین مخالفتی از سوی کارفرمایان نیست، اما رویه‌ها و برداشت‌ها از قوانین در پاره‌ای از موارد باید به حداقل برسد و اداره کل غرب تهران بزرگ در تحقق این رویکرد از هیچ کوششی دریغ  نخواهد کرد.

حیدری با اشاره به نامگذاری سال "رونق تولید" از سوی مقام معظم رهبری گفت: در راستای تحقق آرمان رونق تولید هرچند در سطح ملی نیازمند پیش‌نیازها و باید و نبایدها است، اما نقش و فلسفه بودن سازمان تامین اجتماعی؛ برطرف نمودن دغدغه‌های نیروی کار و ایجاد امنیت اجتماعی است تا بتواند با فراغ بال و آسودگی‌خاطر به فعالیت خود ادامه دهد و بهره‌وری عملکردی را ارتقا دهد.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به گسترش خدمات غیرحضوری به بیمه‌شدگان و کارفرمایان گفت: در سال جدید و در گام اول بیش از 30 خدمت غیرحضوری به زودی راه‌اندازی خواهد شد و در دسترس بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان قرار خواهد گرفت.

 

حاجی‌پور، مدیر کسب و کار اتاق بازرگانی که در نشست هم‌اندیشی سازمان تامین اجتماعی و اتاق بازرگانی سخن می‌گفت، افزود: در گذشته سازمان تامین اجتماعی و اتاق بازرگانی ارتباطات فضای یک‌سویه داشتند.

 

مدیر کسب و کار اتاق بازرگانی با اشاره به رویکرد سازمان تامین اجتماعی در تعامل و هم‌اندیشی با شرکای اجتماعی گفت: برای اولین بار و به منظور حل مشکلات که عمدتا مشکلات فعالان اقتصادی در نحوه اجرای قوانین است، سازمان تامین اجتماعی و مجموعه اداره کل غرب تهران بزرگ گام بلندی را جهت تحقق برنامه‌ها و چالش‌ها برداشته‌اند که بسیار ارزنده و قابل ستایش است.

حاجی‌پور تاکید کرد: تعامل با شرکای اجتماعی بسیار قابل ملموس است و به طور قطع تاثیر مثبتی بر دیدگاه فعالان  اقتصادی و فضای کسب‌‌و‌کار خواهد گذاشت.

وی توسعه تعاملات سازمان یا اتاق بازرگانی را در کاهش مشکلات فعالان اقتصادی امری اجتناب‌ناپذیر دانست و تاکید کرد: با گسترش تعاملات، فشارهای روانی بر سازمان تامین اجتماعی کاهش می‌یابد و فعالان اقتصادی نیز با امنیت و دغدغه کمتری در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 274
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران