پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377555 تاریخ : 1397/07/05-12:32:04
,10026,
تامین اجتماعی با ایجاد امنیت اجتماعی جایگاه ویژه ای در کشور دارد

مدیر کل تامین اجتماعی فارس:

تامین اجتماعی با ایجاد امنیت اجتماعی جایگاه ویژه ای در کشور دارد

مدیر کل تامین اجتماعی فارس گفت: بحران های محیط زیست، آب و صندوق های بازنشستگی از جمله مخاطراتی است که کشور را تهدید می کند و از این منظر تامین اجتماعی با ایجاد امنیت اجتماعی اهمیت و ج ویژه ای در کشورها دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، عبدالکریم نباتی در مراسم معارفه رییس شعبه زرین دشت که در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد، گفت: تامین اجتماعی یک سازمان درآمد هزینه ای است که بدون تکیه بر دولت مخارج خود را تامین می کند.

وی با اشاره به جمعیت تحت پوشش این سازمان در استان فارس گفت: قریب به 43 درصد از جمعیت استان یعنی 2میلیون و 200هزار نفر از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره مند هستند و به 135هزار خانوار تحت پوشش ماهیانه مبلغی بالغ بر 210میلیارد تومان مستمری پرداخت می شود.
مدیر کل تامین اجتماعی فارس در ادامه ضمن قدردانی از زحمات حبیب اسدی؛ رئیس شعبه اسبق شعبه تامین اجتماعی زرین دشت ، حبیب اله هنرمند را به عنوان رییس جدید این شعبه معرفی کرد.

همچنین مدیر کل تامین اجتماعی فارس در مراسم معارفه رییس شعبه داراب که در دفتر فرماندار این شهرستان نیز برگزار شد،با اشاره به اینکه 50 درصد از جمعیت کشورتحت پوشش این سازمان هستند اظهار داشت : شهرستان داراب 16هزار و500 بیمه شده اصلی تامین اجتماعی دارد که با احتساب افراد خانواده و مستمری بگیران جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفردر این شهرستان تحت پوشش شعبه تامین اجتماعی هستند.
وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات غلامرضا قربانی رئیس شعبه اسبق ومهدی استوار سرپرست تامین اجتماعی داراب ، حبیب اسدی را بعنوان رییس جدید این شعبه معرفی کرد.
فرماندار داراب نیزدر این جلسه ضمن قدردانی از عملکرد روسای قبلی وکارکنان شعبه داراب گفت: کسانی که در پستهای کلیدی به کار گمارده می شوند می بایست به ارزشها توجه نموده و توان و تخصص در کار را داشته باشند .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 316
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران