پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466656 تاریخ : 1398/04/01-15:46:48
,11,
تأسیس صندوق توسعه حمل‌ و نقل با بودجه 19 هزار میلیارد تومانی

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تأسیس صندوق توسعه حمل‌ و نقل با بودجه 19 هزار میلیارد تومانی

وزیر راه و شهرسازی، از تأسیس صندوق توسعه حمل‌ و نقل با بودجه‌ای بالغ‌ بر 19 هزار میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در جلسه تودیع و معارفه معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع این وزارتخانه با اشاره به اینکه تأسیس صندوق توسعه حمل و نقل جزو تکالیف قانونی و یک ضرورت برای این وزارتخانه به شمار می‌رود، گفت: باید ظرفیت‌های مالی پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای وزارت راه و شهرسازی را از بودجه و ردیف دولتی، جدا کنیم.

اسلامی با بیان اینکه باید شیوه‌های جدید تأمین مالی را در حوزه‌های مسکن و حمل و نقل حاکم کنیم، افزود: تأسیس صندوق توسعه حمل و نقل در برنامه ششم توسعه، تصویب و 19 هزار میلیارد تومان بودجه برای آن در نظر گرفته شده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه اساسنامه این صندوق در هیأت دولت تصویب شده، اظهار داشت: در ردیف بودجه سال 98 بالغ بر 20 میلیارد تومان بودجه برای تأسیس و امور جاری این صندوق در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت مدیریتی وزارت راه و شهرسازی در مدیریت صندوق توسعه حمل و نقل استفاده شود، گفت: ساختمان این صندوق نیز پیش‌بینی‌شده و مقدمات کار در حال انجام است.

اسلامی خاطرنشان کرد: جایگاه مدیرعامل صندوق توسعه حمل و نقل، هم‌سطح و هم‌تراز با معاونان این وزارتخانه است، بنابراین مدیر صندوق در شورای معاونان حاضر خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 302
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران