پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353483 تاریخ : 1397/05/13-09:20:18
,10026,
تازه‌ترین نکات آموزشی صنعت بیمه در افق 28 منتشر شد

تازه‌ترین نکات آموزشی صنعت بیمه در افق 28 منتشر شد

بیست و هشتمین شماره ماهنامه تحلیلی، خبری اطلاع‌رسانی افق بیمه با تمرکز بررسی آموزش‌های حین خدمت فعالان بیمه به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی پژوهشکده بیمه، با توجه به اهمیت موضوع آموزش و جایگاه آن در صنعت بیمه ایران و جهان، این شماره ماهنامه افق بیمه با سرمقاله‌ای تحت عنوان آموزه‌های حین خدمت فعالان صنعت بیمه را جدی بگیریم، آغاز می‌شود و در ادامه با میزگرد آموزش‌های عمومی صنعت بیمه به بررسی فرهنگ‌سازی توسط صنعت بیمه در گفت و گو با نمایندگان مجلس می‌پردازد.

در بخش گزارش‌های انتشار یافته این شماره، نشریه افق بیمه جدیدترین راهکارها و استراتژی‌های آموزشی نوآورانه برای رشد صنعت بیمه، بهترین فناوری و راهنمای روند استعدادیابی در این زمینه را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.
در این شماره، دو مقاله با عناوین نقش آموزش و تحصیلات در رفتار مشتریان در بازار بیمه و بررسی نظام صلاحیت حرفه‌ای چارتر و ایجاد مزیت رقابتی که به اثر آموزش در اثرگذاری خرید بیمه در بازار بیمه رومانی و ایجاد اعتماد عمومی به بیمه بر اساس نظام صلاحیت حرفه‌ای پرداخته، منتشر شده است.
در بخش مصاحبه‌ها، تکنیک‌های سوادآموزی مالی در گفت و گو با رئیس طرح سوادآموزی مالی هند بررسی شده است. همچنین نگاهی به چالش‌های درونی صنعت در قالب گفت و گو و مصاحبه با کارشناسان متخصص بیمه به چشم می‌خورد.
علاقه مندان جهت تهیه این نشریه می توانند به پژوهشکده بیمه واقع در سعادت آباد – میدان شهید تهرانی مقدم - خیابان سرو غربی - نرسیده به میدان قیصر امین پور(شهرداری سابق) - پلاک 43 مراجعه نمایند. همچنین خرید از طریق آبونمان سالانه امکان پذیر است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 287
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران