پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 515944 تاریخ : 1399/04/24-13:52:27
,11,
تا پایان دولت 5 هزار کیلومتر انواع راه افتتاح می شود

وزیر راه:

تا پایان دولت 5 هزار کیلومتر انواع راه افتتاح می شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: در صورت تامین اعتبار تا پایان دولت دوازدهم امکان بهره برداری از 5 هزار کیلومتر انواع راه وجود دارد.

به گزارش بانک و صنعت، محمد اسلامی امروز سه شنبه و بعد از پایان جلسه مشترک با کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: در جلسه امروز طرح های عمرانی نیمه کاره را معرفی کردم، 11 هزار و 100 کیلومتر پروژه آزادراهی، راه اصلی، بزرگراه و راه آهن در دست احداث داریم که در صورت تامین اعتبار تا پایان دولت امکان بهره برداری از 5 هزار کیلومتر آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه موضوع دوم بررسی وضعیت بازآفرینی شهری بود، گفت: لازم است با تمهیدات ویژه، حاشیه نشینی و بافت ناکارآمد شهری را به حداقل برسانیم، طرح مسکن ملی مورد حمایت مجلس است و با توجه به تامین زمین در محلات هدف امکان حل مشکل حاشیه نشینی وجود خواهد داشت.

وزیر راه از بررسی مدل های گوناگون تامین منابع مالی مسکن ملی خبر داد و گفت: درباره تامین مالی مسکن ملی لازم است که همه دستگاه ها همکاری کنند، بازار مسکن دچار التهاب و حباب است و طرح مسکن ملی می تواند این مشکل را حل کند و هم صدایی و حمایت همه را لازم داریم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش تقاضای سکونت روستایی ادامه داد: با مجلس رایزنی کردیم تا برای ساخت راه روستایی بودجه مناسبی در لایحه بودجه 1400 تصویب شود و بتوانیم نقاط حادثه خیز را کاهش داده و راه های آسفالت را افزایش دهیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران