پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496262 تاریخ : 1398/10/18-15:04:51
,10025,
بیمه پاسارگاد تنها ارائه دهنده بیمه عمر و تأمین آتیه برای افراد دارای معلولیت

بیمه پاسارگاد تنها ارائه دهنده بیمه عمر و تأمین آتیه برای افراد دارای معلولیت

شرکت بیمه پاسارگاد به عنوان تنها شرکت بیمه ، بیمه نامه عمر و تأمین آتیه را برای افراد دارای معلولیت و نابینایان، با توجه به شرایط خاصی ارائه می دهد. خدمات بیمه عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد برای افراد نابینا و معلول با شرایط خاص و دستـورالعمـل های داخلی شرکت قابل ارائه است که بنابر وضعیت جسمانی افراد، ارائه برخی پوشش های بیمه ای محدودیت دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، براساس گزارش های دریافتی، در بیمه نامه عمر و تأمین آتیه میزان پرداختی برای همه افراد عادی و معلول یکسان است. همچنین پرسشنامه های افراد معلول با ارائه کارت معلولیت به رویت پزشک معتمد شرکت رسیده و مورد بررسی قرار می گیرد که این مورد طی دستورالعملی به همه نمایندگان بیمه پاسارگاد اطلاع رسانی شده است. سپس بعد از تشخیص پزشک معتمد بیمه، با فرد نابینا یا معلول قرارداد منعقد می شود.

نحوه پوشش های بیمه برای معلولان در زمان صدور بیمه نامه مشخص می شود و هر گونه تعهدی که در این زمان ارائه شده باشد، غرامت آن به بیمه شده قابل پرداخت است. چنانچه در فرم پرسشنامه پوششی درخواست و با موافقت شرکت بیمه آن پوشش جزء تعهدات و در بیمه نامه قید شده باشد در صورت بروز حادثه یا بیماری قابل پرداخت خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 321
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران