پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464440 تاریخ : 1398/02/23-12:13:32
,10025,
بیمه نوین چک وام 6 میلیارد ریالی را به دارنده بیمه عمر و سرمایه‌گذاری تقدیم کرد

در راستای ایفای تعهدات

بیمه نوین چک وام 6 میلیارد ریالی را به دارنده بیمه عمر و سرمایه‌گذاری تقدیم کرد

شرکت بیمه نوین، 6 میلیارد ریال وام به دارنده بیمه‌نامه عمر و سرمایه­‌گذاری خود در کوتاه­‌ترین زمان ممکن پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، این شرکت در راستای تکریم مشتری و پاسخ سریع به نیازهای بیمه‌­گذاران، ظرف مدت یک روز مبلغ 6 میلیارد ریال وام به یکی از دارندگان بیمه­‌های عمر و سرمایه­‌گذاری خود در شهر تبریز پرداخت کرد.

بر اساس اعلام رئیس شعبه تبریز، یکی از بیمه‌­شدگان بیمه­‌های عمر و سرمایه­‌گذاری این شعبه طی هفته­‌های گذشته درخواست دریافت مبلغ 6 میلیارد ریال وام از محل اندوخته بیمه‌­نامه خود را ارائه کرد که این مبلغ تا پایان همان روز به وی پرداخت شد.

یکی از ویژگی­های بیمه عمر و سرمایه­‌گذاری، امکان دریافت وام بدون ضامن بعد از سپری شدن 2 سال از صدور این بیمه‌نامه و تا 90 درصد ارزش بازخرید است. این مزیت به بیمه­گذار بیمه عمر و سرمایه گذاری این امکان را می­‌دهد که قبل از سر رسید بیمه‌نامه خود و در زمانی که احتیاج به استفاده از اندوخته مالی بیمه‌نامه خود دارد، بدون نیاز به بازخرید و محروم شدن از پوشش‌­های آتی آن، مبلغ مورد نیاز را به صورت وام دریافت کند.

همچنین بیمه نوین، در چند سال گذشته علاوه بر پوشش‌­های معمول بیمه­‌های عمر و سرمایه­‌گذاری، مزیت­‌های منحصر به فردی نیز در این بیمه‌نامه برای مشتریان خود ایجاد کرده است که یکی از آنها طرح شایگان است. در طرح شایگان، بیمه‌شدگان بیمه های عمر و سرمایه‌گذاری می‌­توانند با توجه به جمع حق بیمه پرداختی خود، از پوشش بیمه درمان تکمیلی با نرخ و شرایط ویژه بهره‌مند شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 335
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران