پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451809 تاریخ : 1397/12/27-17:03:39
,10025,
بیمه ملت در تعطیلات نوروز 98 همراه شماست

بیمه ملت در تعطیلات نوروز 98 همراه شماست

بیمه ملت، با هدف آسایش بیمه‌گزاران و افزایش رضایت‌مندی آنان با ارائه خدمات مطلوب در تعطیلات نوروز، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه‌ملت، مرکز ارتباط با مشتریان بیمه‌ملت، نمایندگان و مراکز کشیک فعال دریافت اسناد خسارت بیمه‌های خودرویی، در ایام نوروز، فعال و پاسخ‌گوی مشتریان و بیمه‌گزاران هستند.

بر اساس این گزارش، نظر به تأمین رفاه بیمه‌گزاران در نوروز 98، «مراکز دریافت اسناد خسارت خودرویی منتخب بیمه‌ملت» به منظور ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه‌گزاران و پشتیبانی از آنان در هنگام نیاز، خدمات خود را به مراجعان و زیان‌دیدگان ارائه می‌دهند.
نمایندگان بیمه ملت نیز در سراسر کشور بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در تعطیلات نوروز همراه بیمه‌گزاران بوده و آماده خدمت‌رسانی به آنان هستند.

همچنین، مرکز ارتباطات بیمه‌ملت در تعطیلات نوروز نیز همچون سال‌های گذشته، با شماره تماس 85333-021 آماده پاسخ‌گویی به مشتریان است. این مرکز در تعطیلات نوروز به صورت 24 ساعته فعال بوده و کلیه مشتریان (زیان‌دیدگان، مقصران و بیمه‌گزاران) می‌توانند برای تسریع در دریافت اطلاعات مربوط به چگونگی و زمان مراجعه به مراکز پرداخت خسارت و نمایندگی‌های مربوطه با مرکز ارتباطات بیمه‌ملت تماس بگیرند.

مشخصات مراکز کشیک فعال دریافت اسناد خسارت خودرویی در سراسر کشور، شعب بیمه‌ملت و نمایندگان صدور منتخب برای ارائه خدمات بیمه‌ای به مشتریان در ایام تعطیلات نوروز 1398 را می‌توانید با استفاده از لینک‌های زیر مشاهده کنید:

مراکز دریافت اسناد خسارت خودرویی بیمه‌ملت (برنامه کشیک نوروزی سال 1398)

نمایندگان (صدور) بیمه‌ملت (برنامه کشیک نوروزی سال 1398)



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 442
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران