پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452853 تاریخ : 1398/01/24-16:42:41
,10028,
بیمه شدگان مناطق سیل زده نگران دفترچه های بیمه خود و خانواده شان نباشند

بیمه شدگان مناطق سیل زده نگران دفترچه های بیمه خود و خانواده شان نباشند

به منظور حمایت و همراهی با هموطنان استان‌های سیل زده گلستان، لرستان، ایلام و خوزستان، سازمان تأمین اجتماعی تمامی مساعی خود را بکار برده است تا ارائه خدمات به مردم این مناطق بدون وقفه و در اسرع وقت انجام شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بهروز کریمی مدیرکل نامنویسی و حسابهای انفرادی سازمان تامین اجتماعی در این خصوص گفت: این سازمان با کارفرمایان شرکتها، کارگاه‌ها و واحدهای صنفی 4 استان آسیب دیده از سیل که در فروردین ماه قادر به ارائه لیست و پرداخت حق بیمه پرسنل و کارگران خود نباشند، همراهی می کند و تا پایان خردادماه همچنان به ارائه خدمات درمانی بیمه شدگان و افراد خانواد? آنان ادامه خواهد داد.

وی افزود: همچنین تمامی بیمه شدگان توافقی در مناطق سیل زده که خود رأساً حق بیمه پرداخت می‌کنند چنانچه امکان مراجعه به شعب سازمان تامین اجتماعی و یا پرداخت حق بیمه ماه‌های آتی را نداشته باشند، بدون توجه به مهلت مقرر پرداخت همچنان تا پایان خردادماه از استحقاق درمان برخوردار بوده و نگرانی دراین خصوص نداشته باشند.
کریمی تصریح کرد: تمامی مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی بدون نیاز به دفترچه بیمه و منحصراً با ارائه کد ملی خدمات درمانی را ارائه می کنند. از سوی دیگر بسیاری از مراکز درمانی دولتی و دانشگاهی نیز از طریق شبکه‌های سیستمی با پایگاه‌های اطلاعاتی این سازمان تعامل دارند و به بیمه شدگان و افراد خانواده آنان خدمات درمانی لازم را ارائه خواهند کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 451
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران