پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450768 تاریخ : 1397/12/15-10:01:18
,10025,
بیمه سرمد گواهینامه های ایزو 9001 و ایزو 31000 دریافت کرد

با پایان دو مرحله ممیزی

بیمه سرمد گواهینامه های ایزو 9001 و ایزو 31000 دریافت کرد

بیمه سرمد پس از ماه ها تلاش پیاپی در مسیر پیاده سازی استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت و مدیریت ریسک، موفق به اخذ گواهینامه های ایزو 9001 و ایزو 31000 شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد، سرممیزان شرکت TUV Nord، ضمن اظهار رضایت از عملکرد این شرکت در دستورالعمل ها، فرآیندهای اجرایی و شناسایی فرصت ها و ریسک ها، بیمه سرمد را برای دریافت دو گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت و استاندارد مدیریت ریسک مورد توصیه قرار دادند.

گروه ممیزی متشکل از مهندس حق گو به عنوان سرممیز و مهندس ایزدی و مهندس احمدی به عنوان ممیز، با حضور در این مراسم، نسبت به تشریح مراحل ممیزی و یافته های حاصل از آن، به تفکیک هر واحد پرداختند.
گروه ممیزی در این مراسم، ضمن تبیین یافته های سه روز ممیزی در بیمه سرمد، استراتژی های شرکت را مورد ارزیابی قرار دادند و یکپارچه شدن اهداف و شاخص ها را با استراتژی های کلان، مورد توجه قرار دادند.
مدیرعامل بیمه سرمد نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از تلاش های شرکت TUV Nord، شرکت S.P.M به عنوان مشاور و مشارکت و همکاری کلیه مدیریت ها، دریافت گواهینامه های مذکور را آغازی برای فرآیندهای آتی شرکت توصیف کرد و افزود: دریافت گواهینامه به معنای پایان کار نیست، بلکه شروعی است برای بهبود فرآیندهای شرکت.
مهندس مهدی مهدوی از جوان بودن بیمه سرمد در مسیر پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت و مدیریت ریسک، به عنوان یک فرصت نام برد و افزود: جوان بودن شرکت، این فرصت را در اختیارمان قرار داده است که پیش از نهادینه شدن رفتارهای نادرست در مدیران و کارکنان، آن را اصلاح کنیم و در مسیر بهبود قدم برداریم.
وی، شناسایی ریسک ها و فرصت های سازمان را در تحقق اهداف تعالی شرکت، تاثیرگذار دانست و گفت: در سال پیش رو، با تلاش مضاعف در تمامی واحدها، عدم انطباق های موجود را به حداقل خواهیم رساند و در مسیر دستیابی به استاندارد مورد نظر در تمامی شعب، تلاش خواهیم کرد.
بر اساس این گزارش، پیاده سازی استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت (ایزو 9001) و مدیریت ریسک (ایزو 31000) از مرداد ماه سال جاری در بیمه سرمد آغاز شد و دارای دو مرحله بود که مرحله نخست در اوایل بهمن ماه و مرحله نهایی پس از 3روز ممیزی در اواسط اسفند ماه سال جاری به اتمام رسید و این شرکت موفق به دریافت گواهینامه مربوطه در این زمینه شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 274
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران