پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 515461 تاریخ : 1399/04/15-17:33:25
,10025,
بیمه دی برنده جایزه مسئولیت اجتماعی در بحران کرونا شد

بیمه دی برنده جایزه مسئولیت اجتماعی در بحران کرونا شد

روابط عمومی شرکت بیمه دی در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی موفق به کسب جایزه شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بیمه دی؛ چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی، امروز 15 تیر ماه در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد و روابط عمومی شرکت بیمه دی توانست به پاس تلاش های خود در آموزش و اطلاع رسانی در حوزه مقابله با بیماری کرونا با ساخت و انتشار ویدئو در فضای مجازی، اکران تابلوهای شهری با مضامین آموزشی-ترویجی در راستای تقدیر از کادر بهداشتی و تشویق عموم مردم به مراقبت های بهداشتی و توزیع بیش از سیزده هزار بسته ی بهداشتی به جامعه مشتریان خود، حائز رتبه برتر و شایسته دریافت جایزه این رخداد شود.
در این همایش که با رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، اساتید و فعالان حوزه روابط عمومی و دکتر کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، با رویکرد بررسی مدیریت بحران در پاندمی کرونا به سخنرانی پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 379
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران