پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 314349 تاریخ : 1396/11/02-12:05:16
,10025,10026,10027,
بیمه تکمیلی، عمر و بازنشستگی خبرنگاران تسهیل می شود

معاون وزیر ارشاد اسلامی اعلام کرد:

بیمه تکمیلی، عمر و بازنشستگی خبرنگاران تسهیل می شود

معاون مطبوعاتی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، وضعیت رسانه‌ها، خبرنگاران و حل مشکل بیمه ای آنها به ویژه بیمه تکمیلی،عمر و بازنسشگی را مهمترین دغدغه‌های خود دانست و گفت: اصلاح روند بیمه‌ای فعلی و تسهیل در امور مرتبط با بیمه اصحاب رسانه را در اولویت قرار داده ایم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد سلطانی فر در نشست هم اندیشی با مدیرعامل بیمه ایران که به میزبانی بیمه برگزار شد، اظهار داشت: وزیر امور اقتصادی و دارایی بر حمایت از اصحاب فرهنگ و رسانه تاکید کرده اند.

وی با اشاره به سیاست دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تامین بیمه اهالی فرهنگ و هنر ابراز امیدواری کرد که مشوق‌های بیمه ایران و مزیت‌های رقابتی آن، راهگشای مشکلات فعلی و مبنای حل معضلات مرتبط با بیمه خبرنگاران شود.
در ادامه نشست، محسن پورکیانی مدیرعامل بیمه ایران نیز با استقبال از همکاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکید کرد: تلاش حداکثری ما، کمک به اهالی مطبوعات و اصحاب رسانه است زیرا از سختی‌های کار و فعالیت این قشر و فضای رسانه‌ای کشور مطلع هستیم.
وی با بیان اینکه تفاهم دو جانبه باید پایدار و با حفظ اصول اقتصادی و حرفه ای باشد، افزود: علاوه بر بیمه درمانی و تکمیلی، در بیمه عمر، بیمه بازنشستگی و بیمه مسئولیت نیز پیشنهادهایی وجود دارد که در صورت تفاهم نهایی، برای اصحاب رسانه بسیار مفید خواهد بود.
در پایان این نشست که با حضور چند تن از معاونان و مشاوران مدیرعامل بیمه ایران و ارائه نظرات مختلف همراه بود، مقرر شد در روزهای آتی، نشست تخصصی میان کارشناسان معاونت مطبوعاتی و بیمه ایران برگزار و جدول های پیشنهادی همکاری تهیه، تنظیم و اجرایی شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 385
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران