پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445078 تاریخ : 1397/10/16-11:03:31
,10025,
بیمه آسماری، انتخاب اول بیمه های درمان

بیمه آسماری، انتخاب اول بیمه های درمان

از طرح های جدید بیمه درمان تکمیلی آسماری در شیراز رونمایی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه آسماری، نشست هماهنگی و دانش افزایی کارگزاران صنعت بیمه با مدیران و کارشناسان ارشد بازاریابی شرکت بیمه آسماری به منظور توسعه همکاری ها و همچنین معرفی خدمات این شرکت بیمه در شیراز برگزار شد. به گزارش «خبرجنوب»، توسعه فعالیت های صنعتی و خدماتی در بستر اجتماع، الزامات و ضرورت های تازه ای را به زندگی شهروندان و روستانشینان اضافه کرده است که بدون شک یکی از آنها بیمه و استفاده از خدمات بیمه ای است. این موضوع به قدری حایز اهمیت است که بی توجهی به آن، گاهی باعث می شود همه و یا بخش قابل توجهی از سرمایه های مادی و معنوی انسان ها از دست برود.

وجود چنین الزاماتی باعث شد تا شرکت بیمه آسماری که از سال 1391 در کیش به ثبت رسیده و فعالیت خود را آغاز کرده است- به توسعه فعالیت ها و ارایه خدمات خود در سایر نقاط کشور بپردازد و در گام های نخست، نشستی را به منظور هماهنگی و دانش افزایی کارگزاران صنعت بیمه فارس با مدیران و کارشناسان ارشد بازاریابی خود در شیراز برگزار کند.

به گفته شروین شاهرخی از کارشناسان ارشد بازاریابی و فروش بیمه آسماری، این شرکت در تازه ترین برنامه توسعه ای خود، اقدام به ارایه خدمات «بیمه تکمیلی درمان»  در هفت کلانشهر کشور کرده که از آنجمله می توان به شهرهای شیراز، همدان، تبریز، اصفهان، یزد، مشهد و کرمان اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شرکت کمک رسان ایران«SOS»، سهامدار اصلی شرکت بیمه آسماری به حساب می آید، گفت: علاقه مندان به استفاده از خدمات بیمه ای این شرکت، در قالب بیمه های «درمان خانواده» و یا «بیمه های تکمیلی شرکتی» برای شرکت ها و کارگاه های کوچک با حداقل 15 نفر  می توانند با مراجعه به دفاتر و یا نمایندگان شرکت بیمه آسماری از این خدمات بهره مند شوند.

شاهرخی با اشاره به اینکه پژوهش ها و تحلیل های بیمه ای کشور، وجود خلأ در ارایه خدمات بیمه تکمیلی درمان به کارگاه های صنعتی و خدماتی کوچک را تایید می کند، گفت: برهمین اساس شرکت بیمه آسماری مصمم شد با همراهی شرکت کمک رسان ایران«SOS» نسبت به برقراری و ارایه خدمات بیمه بیمه تکمیلی به شرکت های کم تعداد و کوچک اقدام کند.

این فعال صنعت بیمه در ادامه خاطرنشان کرد: چنانچه افراد دیگری هم باشند که در شمول این گروه قرار نگیرند، می توانند با استفاده از خدمات «بیمه تکمیلی خانواده» بخش قابل توجهی از هزینه های درمان را از دوش خود بردارند.

کارشناس ارشد بازاریابی و فروش شرکت بیمه آسماری، استفاده از این خدمات را نیازمند هیچ گونه چک آپ و بررسی های اولیه ندانست و تصریح کرد: طرح های بیمه درمان خانواده این شرکت در گروه های متنوع و سطوح قیمتی مناسب عرضه می شوند و افراد با درآمدهای مختلف می توانند از آنها بهره مند شوند.

شاهرخی با اشاره به اینکه بیمه آسماری تنها شرکت بیمه کشور است که خدمات درمان تکمیلی خود را برای واحدهای صنعتی و خدماتی مقیاس کوچک فعال کرده، افزود: این شرکت شرایطی را فراهم نموده است که براساس آن، امکان استفاده از خدمات بیمه ای برای اقشار مختلف جامعه وجود داشته باشد.

هزینه های بهداشت و درمان در فارس از میانگین کشوری بالاتر است.

در ادامه این نشست حسین حسنی فراهانی دیگر کارشناس ارشد شرکت بیمه آسماری به تشریح شرایط و الزامات بیمه ای فارس و مقایسه آن با دیگر استان های کشور پرداخت و گفت: طبق آمارها 94 درصد جمعیت کشور زیر 64 سال هستند و مابقی بالای 64 سال می باشند و در آینده میانگین سنی جمعیت ایران روندی رو به افزایش دارد و طی سال­های 2018 تا 2060 این میانگین سنی از 32 به 47 سال خواهد رسید.

وی نرخ فزاینده و رشد میانگین سنی در جمعیت ایران را نوعی زنگ خطر برای استفاده از خدمات بیمه دانست و گفت: با توجه به رشد هزینه های درمان و همچنین روند رو به میانسالی جمعیت کشور، ضرورت دارد از هم اکنون در زمینه ارائه و گسترش مراکز خدمات درمانی، مراکز مراقبت از سالمندان و همچنین خدمات بیمه درمان تکمیلی اقدامات مناسب  صورت بگیرد تا در آینده دچار مشکل نشویم.

این فعال صنعت بیمه با اشاره به اینکه هزینه های بهداشت و درمان در فارس از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: آمارها نشان می دهد در سال 1396 به طور متوسط 3 میلیون تومان از درآمد خانوارهای شهری صرف بهداشت و درمان می شود، اما این نرخ در فارس بالغ بر 3/3 میلیون تومان است و این خود نشانه ای است برای اینکه شهروندان شیراز و فارس، استفاده از خدمات بیمه تکمیلی را جدی تر در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه در طی 10 سال تعداد بیمه نامه های صادره در بخش درمان از حدود 200 هزار به حدود 3.5 میلیون بیمه نامه رسیده است گفت: این موضوع نشان دهنده گسترش و نیاز به بیمه درمان تکمیلی در جامعه است که می توان انتظار داشت این روند در سالهای آتی هم ادامه داشته باشد.

حسنی در ادامه با تشریح اهداف و برنامه های شرکت بیمه آسماری گفت: با توجه به خدمات و طرح های شرکت بیمه آسماری  ، این شرکت با طرحهای درمان تکمیلی مقرون به صرفه می تواند گزینه مناسبی برای خانواده ها ، صنایع و شرکت ها باشد .

افروز افشاری، سرپرست باجه شرکت بیمه آسماری در استان فارس نیز به ارایه توضیحاتی در خصوص خدمات بیمه ای این شرکت پرداخت و گفت: شرکت بیمه آسماری در زمینه طرح های درمان تکمیلی خانواده، خدمات بستری، جراحی های محدود، جراحی تخصصی، خدمات پاراکلینیکی، جراحی های سرپایی، آمبولانس، زایمان، رفع عیوب انکساری چشم، خدمات آزمایشگاهی و همچنین خدمات پوشش های اضافی بیمه ای مانند ویزیت، دارو، غرامت و خدمات دندانپزشکی را ارایه می دهد.

وی در تشریح بیشتر خدمات بیمه ای این شرکت گفت: طرح های درمان تکمیلی بیمه آسماری برای شرکت ها و خانواده ها در قالب های گوناگون و براساس ضوابطی ارایه می شود که از آن جمله می توان به ضرورت برخورداری از خدمات بیمه پایه «خدمات درمانی، تامین اجتماعی و...» اشاره کرد. همچنین تعداد بیمه شدگان شرکت ها و کارگاه های خدماتی و صنعتی کوچک برای استفاده از خدمات تکمیلی با احتساب افراد تحت تکفلشان، می بایست حداقل به 15 نفر برسد.

افشاری با بیان اینکه امکان پرداخت حق بیمه برای کارکنان شرکت ها و کارگاه های کوچک به صورت اقساط-حداکثر تا 6 ماه- وجود دارد، گفت: برای استفاده از این خدمت باید حداقل 30 درصد مبلغ حق بیمه به صورت پیش پرداخت، به حساب شرکت بیمه واریز شود.

به گفته وی، پس از طی مراحل اداری و قانونی ثبت نام، امکان استفاده از خدمات با «مراجعه به مراکز شرکت»، به صورت «آنلاین از طریق سایت» و یا مراجعه به «مراکز درمانی طرف قرارداد» وجود دارد.

این فعال صنعت بیمه افزود: برای شرکت ها و کارگاه های کوچک ارایه خدمات در قالب طرح های پلاتینی، طلایی، نقره ای و برنزی امکانپذیر است، همچنین خانواده ها می توانند در 4 گروه قیمتی مناسب، نسبت به استفاده از خدمات بیمه تکمیلی اقدام کنند.

افشاری در پایان سخنان خود گفت: شرکت بیمه آسماری با بهره مندی از 2300 مرکز درمانی طرف قرارداد، اخذ حق بیمه مناسب و پرداخت خسارت آسان و سریع در خدمت هم استانی های ارجمند است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی فعالیت و خدمات این شرکت به باجه شرکت بیمه آسماری واقع در محل شرکت کمک رسان ایران«sos»

به آدرس شیراز، خیابان هدایت غربی، نبش کوچه 8، ساختمان 125، طبقه اول، واحد دو مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن071323000734 و 07132304935 داخلی 114 تماس بگیرند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران