پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 411061 تاریخ : 1397/08/15-15:55:52
,5,
بیش از 560 نفرساعت آموزش در راستای استقرار مدل تعالی سازمانی در منطقه ده

بیش از 560 نفرساعت آموزش در راستای استقرار مدل تعالی سازمانی در منطقه ده

مدیرمنطقه ده عملیات انتقال گاز ایران، از اجرای بیش از 560 نفرساعت آموزش در راستای استقرار و پیاده سازی مدل تعالی سازمانی (EFQM) خبرداد و گفت: تمامی فعالیت ها و اقدامات بر مبنای مدل تعالی سازمانی در این منطقه انجام خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حمید خدری در توضیح بیشتر این خبر ازاجرای تمامی فعالیت ها واقدامات برمبنای مدل تعالی سازمانی خبر داد و افزود: با استقرار مدل تعالی سازمانی و انجام تمام فعالیت ها و تدوین برنامه ها مطابق با مدل تعالی، قادرخواهیم بود بیش ازپیش در مسیر بهبود و پیشرفت گام برداریم.

وی با بیان این که در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 560 نفرساعت آموزش در راستای آشنایی بیشترکارکنان با مدل تعالی سازمانی درسطح این منطقه صورت گرفته است، گفت: در این دوره های آموزشی به استقرار و پیاده سازی مدل تعالی (EFQM) و فراهم کردن زیرساخت ها و تیم های بهبود در چهارتیم، تیم رهبری، استراتژی، تیم مشتری و فرآیند، تیم کارکنان و تیم شرکت ها و منابع پرداخته شد.
خدری در ادامه این گفت گو خاطرنشان کرد: درحال حاضر 9 کمیته جهت توسعه این مهم در بخش های مختلف فعالیت دارند و فعالانه مشغول تدوین اظهارنامه تعالی هستند.
به گفته مدیرمنطقه ده علیات انتقال گاز ایران، تمامی کمیته ها به طور مستمر با تشکیل جلسات و برنامه ریزهای مختلف به دنبال تحقق هرچه بیشتر مدل تعالی در سطح منطقه می باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 315
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران