پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464182 تاریخ : 1398/02/18-17:31:31
,15,
بیش از 50 شرکت حمل و نقل از بستر الکترونیک پست استفاده می کنند

بیش از 50 شرکت حمل و نقل از بستر الکترونیک پست استفاده می کنند

مدیر کل توسعه زیرساخت و امنیت شبکه گفت: بیش از 50 شرکت فعال در زمینه حمل و نقل کالا و خدمات از بستر خدمات الکترونیک شرکت ملی پست استفاده می کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، غلامرضا منتجب با اعلام این مطلب افزود: ثبت سفارش ارسال مرسوله به صورت حضوری و غیرحضوری، دریافت بارکد رهگیری به منظور شناسایی و پیگیری مرسولات، استعلام نرخ پستی، رهگیری بسته، نمایش تصویر امضای گیرنده و اطمینان از دریافت مرسوله و اطلاع از مراحل سیر و وضعیت بسته از طریق دریافت پیامک؛ از جمله خدمات الکترونیکی است که پست به شرکت های حمل و نقل ارایه می دهد.

وی رونق تجارت الکترونیک را از دیگر اولویت های پست عنوان کرد واظهار داشت: پست با ایجاد بازار الکترونیک، امکان خرید و ارسال سفارشات اینترنتی ( کالا و خدمات) را به صورت پرداخت آنلاین و یا در محل دریافت فراهم کرده است.

به گفته او، در این بستر فروشگاه ها از طریق کال سنتر، وب سرویس یا وب سایت ebazar.post.ir اقدام به ثبت سفارش، ارسال و رهگیری کالا و خدمات سفارش شده، می کنند.

منتجب ساماندهی کسب و کارهای اینترنتی را به عنوان یکی دیگر از ماموریت های پست برشمرد و افزود: پست با راه اندازی سامانه مدیریت الکترونیکی حمل کالا (get way)، حدود چهار هزار کسب و کار را از طریق وب سرویس به سامانه یاد شده متصل کرده که علاوه بر امکان ثبت سفارش، امکان استعلام وضعیت سفارش، پرداخت و تسویه هزینه نیز امکانپذیر است.

مدیر کل توسعه زیرساخت و امنیت شبکه تصریح کرد: پیاده سازی طرح های توسعه بخش پست در این زمینه، علاوه بر تسریع در انجام امور و فرایندهای خرید و فروش های اینترنتی بویژه برای کسب و کارهای نوپا و استارتاپی، تامین نیازهای روز مشتریان را مدنظر دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 295
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران