پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452245 تاریخ : 1398/01/14-14:03:58
,11,
بیش از 2میلیون و 580 هزار مسافر تا 12 فروردین ماه جابه جا شده اند

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد:

بیش از 2میلیون و 580 هزار مسافر تا 12 فروردین ماه جابه جا شده اند

سازمان هواپیمایی کشوری، از جابه جایی بیش از 2میلیون و 580 هزار مسافر با انجام 20 هزار و 581 پرواز تا 12 فروردین ماه 98 خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سازمان هواپیمایی کشوری در هفته گذشته با درخواست پروازهای فوق العاده شرکت‌های هواپیمایی برای انجام پرواز به مناطق سیل زده موافقت کرد؛ ضمن اینکه این سازمان پیش از این نیز، آمادگی خود را به ستاد کل مدیریت بحران در خصوص سرویس دهی به سیل زدگان اعلام کرده است. همچنین در راستای همکاری تنگاتنگ با مسؤولان ستاد کل مدیریت سفر، نسبت به استرداد کل مبلغ بلیت‌های آن دسته از مسافران که به خاطر وضعیت نامناسب بعضی از استان‌های درگیر سیل اقدام به کنسلی سفر خود داشته اند، اقدام شده است.

در عین حال، فرودگاه حضرت امام (ره)، با جابه جایی 238 هزار مسافر بیشترین سرویس دهی در پروازهای بین المللی و فرودگاه مهرآباد با 682 هزار و 554 مسافر بالاترین حجم پروازها در پروازهای داخلی را بر عهده داشته است.

همچنین فرودگاه کیش در بین مراکز سیاحتی و گردشگری با سرویس دهی 245 هزار و 685 مسافر و انجام بیش از یک هزار و 840 پرواز ورودی و خروجی تا 11 فروردین ماه در مقایسه با سال گذشته، 3 درصد در پروازها و 8 درصد در جابجایی مسافر افزایش را ثبت کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 337
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران