پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509037 تاریخ : 1398/12/14-14:58:03
,10028,22,
بیش از 2 هزار ژل ضدعفونی قاچاق در خلخال کشف شد

بیش از 2 هزار ژل ضدعفونی قاچاق در خلخال کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: بیش از 2 هزار ژل ضدعفونی قاچاق در ابتدای محور ارتباطی خلخال به اسالم کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سرهنگ سید هادی موسوی روز چهارشنبه اظهار داشت: با تلاش مأموران انتظامی و طی یک عملیات اطلاعاتی و انتظامی این میزان ژل ضدعفونی قاچاق که در حال خارج شدن از این منطقه بود در ابتدای جاده خلخال به اسالم کشف و ضبط و یک نفر در این ارتباط دستگیر شد.

وی افزود: ارزش این محموله یک میلیارد و 200 میلیون ریال است که به صورت قاچاق در یک خودرو جاسازی شده و قرار بود با قیمت گزاف در شهرهای استان گیلان به فروش برسد.

فرمانده انتظامی  خلخال ادامه داد: با توجه به این‌که ماموران مبارزه با قاچاق کالای خلخال از خروج  هرگونه کالاهای بهداشتی مورد نیاز مردم از این شهرستان جلوگیری می‌کنند از مردم منطقه  درخواست می‌کنیم  در صورت مشاهده قاچاق اقلام بهداشتی سریع پلیس و مسوولان دانشکده علوم پزشکی شهرستان را در جریان بگذارند.

سرهنگ موسوی گفت: در حال حاضر همه نیروهای پزشکی، پرستاری، بهداری ناجا، بسیج جامعه پزشکی، شهرداری و سایر نهادها با تمام توان برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در خدمت مردم منطقه هستند و اجازه سودجویی به فرصت‌طلبان را در هیچ شرایطی نخواهند داد.

وی بیان کرد: همه داروخانه‌ها، اماکن فروش محصولات بهداشتی و بازار خلخال کنترل شده و با همکاری پلیس اماکن و اتاق اصناف با گران‌فروشان، احتکارکنندگان و قاچاقچیان اقلام بهداشتی برخورد خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 321
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران