پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 511934 تاریخ : 1399/02/11-09:37:05
,10028,10029,10032,
بیش از 15  هزار بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی تحت درمان قرار گرفته اند

دکتر سالاری در جلسه تقدیر شهدای سلامت سازمان عنوان کرد:

بیش از 15 هزار بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی تحت درمان قرار گرفته اند

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تعدادی از همکاران عزیز ما در راه خدمت به فیض شهادت رسیده اند، اظهار داشت: یاد و خاطره همکاران شهید مدافع سلامت سازمان تامین اجتماعی همواره جاودان خواهد ماند و فداکاری و ایثار این بزرگواران باعث افتخار و سربلندی سازمان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سالاری در جلسه ویدئو کنفرانسی با مدیران کل تامین اجتماعی و مدیران درمان استانها که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تقدیر از شهدای سلامت سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: در دوره ای که همکاران بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی مشغول خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا هستند، شاهد بیشترین حمایتها از سوی مقام عالی وزارت، دکتر شریعتمداری، هستیم و از حمایت ها و دلگرمی های ایشان نسبت به حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی قدردانی می کنیم.

سالاری عملکرد کادر درمان سازمان تأمین اجتماعی در خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا را افتخارآفرین دانست و گفت: بیش از 15 هزار نفر بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی بستری شدند و کلیه کادر بیمارستان های سازمان تأمین اجتماعی کارنامه بسیار خوبی برجای گذاشتند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان پرداخت و گفت: برقراری توازن بین منابع و مصارف از مهمترین اولویت های این سازمان است که با اقدامات و تمهیدات مختلف صورت گرفته از نیمه دوم سال گذشته و بویژه در ماه های آخر سال به خوبی محقق شد و امیدواریم با عبور از بحران کرونا، در سال 99 نیز شاهد تداوم تعادل در منابع و مصارف باشیم.

سالاری پرداخت مطالبات وزارت بهداشت را از اقدامات مهم برشمرد و اظهار داشت: مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی که در تیرماه 98 به 10 هزار میلیارد تومان رسیده بود، درحال حاضر به روز شده است و حتی هفته گذشته اسناد دریافتی مربوط به بهمن ماه 98 نیز به صورت علی الحساب پرداخت شد تا هم مشکلات مراکز درمانی تابعه وزارت بهداشت کاهش یابد و هم شاهد ارتقا اعتبار دفترچه درمانی بیمه شدگان باشیم.
وی از کاهش تأخیر در پرداخت مطالبات مراکز درمانی غیردانشگاهی طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: تأخیر در پرداخت این بخش از مطالبات مراکز طرف قرارداد از 18 ماه به حدود 4 ماه رسیده است و با تداوم روند کنونی، امیدواریم در آینده نزدیک این بخش از تعهدات سازمان تأمین اجتماعی نیز به روز شود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تجمیع و تنقیح بخشنامه های این سازمان را از دیگر اولویت های دارای اهمیت برشمرد و گفت: فرآیند تجمیع و تنقیح بخشنامه ها با جدیت در حال انجام است و حدود 60 درصد کار انجام شده است که با عبور از بحران کرونا امیدواریم جلسات از سر گرفته شود و تا شهریور ماه اجرای این طرح تکمیل شود.

سالاری با بیان اینکه با تکمیل فرآیند تجمیع و تنقیح بخشنامه ها حدود 2000 بخشنامه سازمان تأمین اجتماعی به حدود 60 بخشنامه تبدیل می شود، گفت: این فرآیند از نیمه دوم سال گذشته با مشارکت نمایندگان شرکای اجتماعی و دینفعان درحال انجام است و بخشنامه تنقیحی صادره که جایگزین بخشنامه های قبلی شده اند بر روی سامانه سازمان در دسترس عموم قرار می گیرند.

وی بازنگری و اصلاح ساختار تشکیلاتی سازمان تأمین اجتماعی را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: با همکاری و تفویض اختیار صورت گرفته از سوی هیأت امنا و هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی، تشکیلات سازمانی متناسب باماموریت های سازمان بازنگری شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اصلاح فرآیند انتصابات و ارتقاء شغلی کارکنان را از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته در این سازمان دانست و گفت: با اجرای طرح مدیران آینده، انتصابات بر اساس 3 معیار آزمون سازمان سنجش؛ ارزیابی و مصاحبه های تخصصی کانونهای ارزیابی که با همکاری سازمان مدیریت صنعتی انجام میشود و همچنین سوابق و تجربیات شغلی کارکنان انجام می شود.
وی حذف دفترچه های درمانی تأمین اجتماعی را نیز از اولویت های کاری این سازمان برشمرد و گفت: در حال بررسی و ارزیابی راهکارهایی هستیم که در گام اول تاریخ اعتبار را از دفترچه ها حذف کنیم و نیاز به مراجعه بیمه شدگان برای تمدید اعتبار دفترچه ها نباشد و در گام بعدی حذف کامل دفترچه های درمانی را پیگیری خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اصلاح سطح بندی خدمات درمانی را از دیگراولویت های این سازمان برشمرد و گفت: با تدوین و اجرای برنامه دقیق سطح بندی خدمات درمانی، ارتقاء و توسعه خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی در سطح کشور به صورت عادلانه تر و در مناطق و استان های مختلف میسر خواهد شد.

سالاری در پایان بار دیگر از حمایت های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بویژه حمایت ها و پیگیری های صورت گرفته برای ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور قدردانی کرد.
در این جلسه از خانواده شهید دکتر حمیدرضا مهینی، پزشک عمومی پلی کلینیک تامین اجتماعی پاکدشت و شهید شهروز کریمیان، پرستار بیمارستان شهید فیاض بخش تقدیر به عمل آمد.
همچنین طی ارتباط ویدئویی با مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی استان های اصفهان، تهران، فارس، گیلان، مازندران و گلستان از زحمات و تلاش های کارکنان مراکز درمانی تأمین اجتماعی تقدیر به عمل آمد و از خانواده شهدای سلامت تقدیر شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران