پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466113 تاریخ : 1398/03/22-11:14:36
,1,
بیش از 140 هزار دانش آموز از بانک صادرات ایران کارت «سپهر دانش» دریافت کردند

بیش از 140 هزار دانش آموز از بانک صادرات ایران کارت «سپهر دانش» دریافت کردند

بیش از 140 هزار دانش آموز در سراسر کشور با افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت و دریافت کارت «سپهر دانش» تا خردادماه سال جاری، از این طرح استقبال کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط‌عمومی بانک صادرات ایران، دانش‌آموزان می‌توانند با افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت طرح «سپهر دانش» نزد شعب این بانک و دریافت کارت ویژه دانش‌آموزی، ضمن بهره‌مندی از نرخ 10 درصدی سود سپرده، امکان افزایش موجودی، انجام تراکنش‌ها در درگاه‌های بانکداری الکترونیک و با عضویت در باشگاه مشتریان بانک از یک هزار جایزه ارزشمند به ارزش بالغ بر 6 میلیارد ریال به قید قرعه برخوردار شوند.
علاوه بر این، دانش آموزان می‌توانند در قالب این طرح معادل دو برابر معدل موجودی حساب خود، تا سقف 5 میلیون ریال در دوران ابتدایی (اول تا ششم) و 10 میلیون ریال در دوران دبیرستان (هفتم تا دوازدهم) کارت اعتباری مرابحه با امکان انتقال اعتبار به والدین به عنوان کمک هزینه خرید نوشت‌افزار و ... دریافت کنند.
بانک صادرات ایران در مهرماه سال گذشته همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور توسعه فرهنگ بانکداری و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با خدمات نوین بانکی اقدام به رونمایی از طرح مذکور کرد. 
همچنین ورود به عرصه خدمات بانکداری، آموزش تدریجی مبادلات پولی و مالی به دانش‌آموزان و امکان واریز و برداشت از حساب شخصی، از جمله اهداف این طرح است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران