پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 410685 تاریخ : 1397/08/10-12:39:01
,10033,22,
بیش از 128 هزار هکتار از اراضی کردستان رفع تداخل شد

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان:

بیش از 128 هزار هکتار از اراضی کردستان رفع تداخل شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: براساس ماده 54 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر تاکنون 128 هزار و 59 هکتار از اراضی این استان رفع تداخل شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان جنگل ها و مراتع، سعدی نقشبندی اظهار داشت: این میزان اراضی در قالب 75 پلاک ثبتی رفع تداخل شده است.

وی اضافه کرد: تا کنون از این میزان اراضی رفع تداخل شده استان کردستان اصلاحیه سند مالکیت 9 هزار و 403 هکتار در قالب 10 پلاک انجام شده است.

مدیرکل منابع طبیعی کردستان افزود: کردستان از استان های پیشرو کشور در زمینه رفع تداخل اراضی ملی و کشاورزی بوده و مریوان نخستین شهرستان بدون تداخل اراضی در کشور است.

وی تاکید کرد: بخشنامه رفع تداخل از سال 1394 در قالب قانون رفع موانع تولید اجرایی شده و تاکنون در تمام 10 شهرستان استان این طرح شروع شده است.

نقشبندی یادآور شد: استان کردستان در مجموع به یک هزار و 930 پلاک ثبتی تقسیم شده که در 95 درصد آنها مشکل تداخل اراضی ملی و کشاورزی وجود دارد.

براساس این گزارش، استان کردستان حدود یک میلیون و 788 هزار هکتار منابع طبیعی دارد که این میزان شامل 373 هزار هکتار جنگل و یک میلیون و 414 هزار هکتار مرتع دارد که معادل 61 درصد سطح استان را شامل می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 426
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران