پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433741 تاریخ : 1397/09/27-12:43:37
,11,
بیش از 12 هزار کیلومتر جاده و شبکه ریلی در دست ساخت است

مدیرعامل شرکت ساخت و زیربناهای حمل و نقل:

بیش از 12 هزار کیلومتر جاده و شبکه ریلی در دست ساخت است

مدیرعامل شرکت ساخت و زیربناهای حمل و نقل گفت: هم اکنون سه هزار و 197 کیلومتر شبکه ریلی، یک هزار و 167 کیلومتر آزاد راه و هفت هزار و 800 کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی در دست ساخت قرار دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، خیرالله خادمی روز سه شنبه در نشست خبری سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل کشور در جمع خبرنگاران افزود: توسعه شبکه ریلی کشور یکی از مهمترین اولویت های دولت تدبیر و امید است و علاوه بر ساخت سه هزار و 197 کیلومتر خطوط ریلی در کشور، هم اکنون کار مطالعاتی ساخت پنج هزار و 200 کیلومتر خطوط ریلی دیگر در مسیرهای مختلف نیز در دست اقدام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هم اکنون ساخت یک هزار و 167 کیلومتر آزادراه در کشور در دست اقدام است، گفت: برای ساخت 2 هزار و 200 کیلومتر آزادراه نیز در کشور سرمایه گذاران پیشنهادهای خود را ارائه داده اند که هم اکنون در دست مطالعه است.
خادمی در ادامه با اشاره به پیشرفت 92 درصدی منطقه یک آزادراه تهران- شمال، اظهار داشت: هم اکنون روسازی بتنی 55 درصد این مسیر انجام شده و 45 درصد باقی مانده آن در دست اجراست.
معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: انتظار داریم تا پایان امسال همه عملیات ساخت پل ها، تونل ها و مسیر آزادراهی این قطعه تکمیل و در صورتی که ایمنی این مسیر با نصب علایم و تاسیسات تونل ها تامین شود، این قطعه برای تردد مردم آماده می شود.
مدیر عامل شرکت ساخت تاکید کرد: بدون شک با توجه به تلاش پیمانکاران ایرانی، عملیات اجرایی و عمرانی منقطه یک آزاد راه تهران شمال، به طول 32 کیلومتر تا پایان امسال به پایان می رسد.
خادمی با بیان اینکه پیمانکاران ایرانی در منطقه 2 آزادراه تهران- شمال فعال هستند و کار به سرعت در حال پیشرفت است، گفت: خوشبختانه 6 سرمایه گذار خارجی نیز پیشنهادهای فاینانس تامین مالی ساخت منطقه 3 آزادراه تهران- شمال را ارائه داده اند و جلساتی نیز با وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شده تا تصمیم نهایی برای آغاز عملیات اجرایی منطقه 3 آزادراه تهران-شمال اتخاذ شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 130
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران