پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467521 تاریخ : 1398/04/15-13:54:40
,15,
بیست و پنجمین دوره الکامپ بروشور کاغذی ندارد

ناظمی معاون وزیر ارتباطات؛

بیست و پنجمین دوره الکامپ بروشور کاغذی ندارد

ناظمی: پیشنهادی مدر الکامپ امسال برای حفظ محیط زیست هیچ بروشوری چاپ و توزیع نشود همچنین برای بخش دولت الکترونیک شایسته نیست از کاغذ استفاده شود.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، ناظمی معاون وزیر ارتباطات در نشست خبری نمایشگاه الکامپ که امروز (شنبه) برگزار شد گفت: در نمایشگاه الکامپ، سالن دولت الکترونیک نیز برپاست، طول این سالن حدود 2500 متر می باشد که 40 دستگاه در قالب 22 غرفه شرکت کردند؛ سازمان هایی مثل امور مالیاتی، گمرک و مناطق آزاد زیرمجموعه وزارت اقتصاد هستند و به همین دلیل تعداد غرفه ها اندک است.

وی افزود: ده سازمان اولی که در ارزیابی پنجم دولت الکترونیک بیشترین رشد را داشتند، در صورت تمایل غرفه مستقل به آنها تعلق می گیرد.

ناظمی با بیان اینکه رویدادهایی در کنار سالن دولت الکترونیک برگزار می شود، تصریح کرد: مجموع این رویدادها مثل امضا تفاهم نامه هایی که بین سازمان ها منعقد می شود، همچنین مهمان هایی که از طرف دولت حاضر می شوند و قالبا بازدیدها محدود به سالن دولت الکترونیک است، با رشد "استارت آپی" و "الکامپ استارز" عملا تمایل این بخش ها این است که بازدید از این بخش ها صورت گیر و فرصتی برای دولتی ها و استارت آپ ها است. همچنین مسئولان دولتی که از این فضا دور هستند اطلاعات مناسب تری در این حوزه به دست آورند.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه برخی دستگاه های دولتی و حاکمیتی ترجیح دادند در سالن های دیگر مستقر شوند، افزود: سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران به واسطه فعالیت، تعداد مخاطبان و تعداد استارت آپ هایی که با شهرداری همکاری می کنند در "کام استارز" محلی را دارد که غرفه های همکارانش را مستقر خواهد کرد.

ناظمی گفت: پیشنهاد دادیم برای حفظ محیط زیست هیچ بروشوری چاپ و توزیع نشود همچنین برای بخش دولت الکترونیک شایسته نیست از کاغذ استفاده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: شرکت کنندگان می توانند در وبسایت سازمان، بروشورها را بارگذاری کنند و مخاطب به راحتی دریافت کند.

ناظمی گفت: شرکت های دانش بنیان و شتاب دهنده در این رویداد حضور دارند و احتمالا یک سالن مستقل به آنها تعلق می گیرد.

وی در خصوص خدمات جانبی نمایشگاه اظهار کرد: استارت آپ بیدود تعدادی دوچرخه برای بازدید کنندگان در نمایشگاه مستقر کرده، همچنین استارت آپ های تپ سی و اسنپ با درصدی تخفیف در حاشیه نمایشگاه به بازدید کنندگان خدمات می دهند.

معاون وزیر ارتباطات در پایان گفت: در شش ماه گذشته برنامه های ویژه کارآفرینی و کد نویسی را مدارس تهران و سیستان و بلوچستان مدل استارت آپی را اجرا شد؛ لذا ده تیم انتخاب شدند تا در نمایشگاه الکامپ به صورت رایگان تحت عنوان "نیو استارت" حضور داشته باشند.

 

اخبار مرتبط


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 437
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران